– Wejście na giełdę to dla nas m.in. możliwość uzyskania rynkowej wyceny Ten Square Games. Wiele przykładów, również z sektora gier, udowadnia, że warszawska giełda to miejsce, gdzie dobre, rosnące spółki, są w stanie skutecznie budować wartość dla swoich akcjonariuszy. Dodatkowo, w naszej branży kluczowym czynnikiem determinującym sukces jest jakość oraz stabilność zespołu. Upublicznienie daje nam możliwość jeszcze silniejszego związania ze spółką kluczowych pracowników, którzy są lub mogą zostać jej akcjonariuszami – powiedział prezes Maciej Popowicz, cytowany w komunikacie.
Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego NaszaKlasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu freetoplay. Od 2015 r. studio produkuje głównie gry na urządzenia mobilne, dystrybuowane w modelu F2P.
– Sukces platformy gier free-to-play na nk.pl udowodnił potencjał tego modelu dystrybucji gier. Doświadczenia tam zebrane wykorzystaliśmy w Ten Square Games. W ciągu 6 lat z małego studia staliśmy się globalnym graczem zatrudniającym 100 wysokiej klasy specjalistów. W tym czasie nasze produkcje zostały zarejestrowane 210 mln razy – wskazał Popowicz.
Ten Square Games to producent i wydawca m.in. „Fishing Clash”, „Let’s Fish” („Na ryby”), „Wild Hunt”, czy „Let’s Farm”.
– Nasze największe sukcesy to produkcje takie, jak ‚Let’s Fish’ oraz ‚Fishing Clash’. Pierwszy tytuł to najpopularniejsza gra wędkarska na świecie, a jesienny debiut drugiej gry był dużym sukcesem i spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem graczy. Został również wyróżniony przez zespół redakcyjny App Store, co świadczy o wysokiej jakości oraz znaczącym potencjale komercyjnym tego tytułu – dodał wiceprezes Arkadiusz Pernal.
Ten Square Games wydało do tej pory ponad 160 gier (wliczając w to mniejsze produkcje), a łączna liczba ich pobrań na całym świecie przekroczyła 210 mln. Główne źródło przychodów grupy stanowią największe produkcje (jak „Fishing Clash” i „Let’s Fish”).