Torpol miał 10,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2024 r., wobec 14,4 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach netto ze sprzedaży 260,5 mln zł (rok wcześniej: 212,5 mln zł), podała spółka, powołując się na wstępne dane.
Fot. spółka
Skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej wyniósł 7,5 mln zł wobec 12,3 mln zł rok wcześniej. Środki pieniężne i ich ekwiwalenty wyniosły 372,9 mln zł na 31 marca 2024 roku wobec 516,0 mln zł na 31 grudnia 2023 roku, podano.
Spółka podała też w komunikacie, że w ujęciu jednostkowym zysk netto wyniósł wstępnie 9,6 mln zł wobec 14,3 mln zł zysku rok wcześniej.
Ostateczne wyniki finansowe za I kw. 2024 roku zostaną przekazane 24 maja 2024 roku.
Torpol specjalizuje się w budowie oraz modernizacji stacji, linii i szlaków kolejowych oraz linii tramwajowych. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,08 mld zł w 2022 r.
Początek tygodnia upływa pod znakiem odreagowania piątkowej dużej przeceny na giełdowych bankach. W centrum uwagi są również spółki wynikowe. Szeroki rynek czeka natomiast na impulsy z USA. Rano nastroje na GPW lekko poprawiają również dobre dane z polskiej gospodarki.
TORPOL zakończył pierwsze półrocze 2025 roku z wyższym zyskiem netto i przychodami niż rok wcześniej – wynika ze wstępnych danych opublikowanych przez spółkę. W poniedziałek rano akcje budowlanej firmy drożeją o ponad 3 proc.
Sezon wyników za II kwartał wśród spółek realizujących kontrakty dla sektora publicznego w obszarze infrastruktury transportowej, energetycznej i kolejowej zapowiada się niezwykle ciekawie. Analitycy Domu Maklerskiego BDM sprawdzili co mogą zaprezentować w tym roku TORPOL, ZUE i Elektrotim.
Najnowsza odsłona portfela BM BNP Paribas przyniosła jedną zmianę. W lipcu analitycy zrezygnowali z akcji TORPOLu na rzecz innego reprezentanta branży budowlanej.
TORPOL podpisał umowę na budowę linii kolejowej łączącej stację Police z Portem Morskim Police. Wartość kontraktu to 163,9 mln zł. Inwestycja będzie realizowana na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych oraz Zarządu Morskiego Portu Police.
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
×
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.