
(Fot. Ten Square Games)
Rada nadzorcza spółki w celu usunięcia ewentualnych wątpliwości przyjęła, że powtarzalna EBITDA zostanie skorygowana zgodnie z regulaminem programu o koszty programów motywacyjnych opartych o akcje oraz o zdarzenia nadzwyczajne i jednorazowe obejmujące w szczególności wpływ niegotówkowych korekt przychodu (i związanego z tym przychodem kosztu prowizji dystrybutorów), wpływ ewentualnych jednorazowych odpisów aktualizujących wartość nakładów inwestycyjnych na stworzenie gier mobilnych oraz efekt ewentualnych zmian systemu podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
– Jak wielokrotnie mówiliśmy, pracujemy nad długoterminowym wzrostem i wzmocnieniem pozycji konkurencyjnej TSG. Wokół tego koncentrujemy wszystkie nasze działania, w tym dalszy rozwój naszej oferty o nowe tytuły, rozbudowę firmy o kolejne studia deweloperskie, pozyskiwanie talentów z wiodących firm w branży mobile gaming na świecie i planowane aktywności na rynku M&A. Program motywacyjny jest istotnym elementem pozwalającym na przyciąganie i utrzymanie wysokiej klasy specjalistów. Rozważamy różne warianty rozwoju, a scenariusz przedstawiony w planie finansowym zaakceptowanym przez Radę Nadzorczą nie powinien być traktowany jako prognoza finansowa Grupy Ten Square Games i nie należy go w taki sposób interpretować – mówi Marcin Chruszczyński, CFO Grupy.
Regulamin definiuje powtarzalną EBITDA jako wykazany w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym zysk z działalności operacyjnej osiągnięty przez spółkę za dany rok obrotowy powiększony o amortyzację środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, skorygowany o zdarzenia nadzwyczajne i jednorazowe oraz koszty przeprowadzenia programu zgodnie z obowiązującymi spółkę standardami sprawozdawczości finansowej, przypomniano.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.