
Fot. spółka
– Tytuł to owoc naszej współpracy ze studiem Fontes. Gra oferuje dynamiczną rozgrywkę w trybie solo oraz 4-osobowy, asynchroniczny tryb online. ‚Gravity Rider’ oferuje ponad 100 zróżnicowanych, ręcznie przygotowanych tras opartych na dopracowanej fizyce, na których można rywalizować za pomocą 10 pojazdów. Tytuł spotyka się z entuzjastycznym przyjęciem graczy, którzy chętnie i na długo angażują się w grę – powiedział Product Owner „Gravity Rider” Wojciech Mazur.
Dystrybuowany od miesiąca na platformie iOS i od dwóch tygodni na platformie Android „Mayhem Combat” dzięki premierowym kampaniom promocyjnym został pobrany przez 0,7 mln użytkowników. W najbliższym czasie w grze pojawi się wiele nowości, m.in. nowy tryb rozgrywki „Survival Tower”, nowa grywalna postać znana z „Real Boxing” – Ilya Petrukhin, nowa arena oraz więcej bonusów w trakcie rozgrywki.
„Space Pioneer” do tej pory trafił do 1,5 mln graczy, których oceny pozostają na bardzo wysokim poziomie. Już 2 sierpnia ukaże się pierwsza duża aktualizacja zawierająca klasyfikację rankingową, tygodniowe turnieje, system rang, nowy tryb time-attack oraz kolejną duża porcję broni i wyposażenia.
– Pracujemy intensywnie nad rozwojem projektów, działania te przynoszą wymierne rezultaty w postaci rosnących metryk. Przygotowujemy się do premiery ‚Gravity Rider’, a także prowadzimy działania w zakresie rozwoju portfolio o kolejne tytuły – podsumował prezes Remigiusz Kościelny.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.