
Vivid Games miał 1,12 mln przychodów w kwietniu 2024 r.. (Fot. Vivid Games)
Spółka podała, że jej przychody ze sprzedaży za kwiecień 2024 roku spodziewane są na poziomie 1,12 mln zł. Wynik brutto na poziomie -0,10 mln zł, wynik netto na poziomie -0,10 mln zł.
– Narastająco za pierwsze cztery miesiące 2024 roku emitent spodziewa się następujących wyników: przychody ze sprzedaży na poziomie 5,01 mln zł, wynik brutto na poziomie -0,41 mln zł, wynik netto na poziomie -0,41 mln zł i EBITDA na poziomie 0,55 mln zł – czytamy w komunikacie.
Stan środków pieniężnych na rachunkach bankowych spółki na koniec kwietnia 2024 wynosił 0,54 mln zł.
– Mimo wymagających warunków na rynku UA, nasze zespoły projektowe nie składają broni i skupiają się na efektywnych kampaniach oraz wzmocnieniu zaangażowania użytkowników. Poczyniliśmy też optymalizacje kosztowe, które będą odczuwalne już w maju. Obok aktualizacji w Real Boxing 2, prowadzimy update’y i optymalizacje także w mniejszych projektach, w tym przede wszystkim Knight Fights 2 i Gravity Rider. W kwietniu osiągnęliśmy też kolejny kamień milowy w Real Boxing 3. Gra trafiła do technicznego soft-launch na platformie Android. Obecnie analizujemy wyniki. Kluczowe było dla nas sprawdzenie tego jak w rzeczywistości funkcjonuje multiplayer. Jesteśmy zadowoleni z rezultatów. Użytkownicy nie mieli problemów z połączeniem czy płynnością rozgrywki. Gra spełnia też inne techniczne założenia, na których nam zależało. Po weryfikacji wyników przyjdzie czas na aktualizację roadmapy projektowej, uwzględniającej ewentualne zmiany w warstwie gameplay” – podsumowuje Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.