
Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games
– Przychody wygenerowane w lipcu są najwyższymi w tym roku. Głównym kosztem obciążającym wynik były wydatki na płatne pozyskanie użytkowników. Zainwestowaliśmy w ten cel niemal dwukrotnie więcej niż w czerwcu i widzimy coraz wyższe zwroty z inwestycji. Zwrot wydatków poczynionych w ostatnich dniach lipca powinien być widoczny w wyniku za sierpień – podkreśla prezes zarządu Jarosław Wojczakowski.
– Real Boxing 2 zainstalowało w lipcu 730 tys. nowych użytkowników, a przychody z gry to ponad 260 tys. USD. Jesteśmy ogromnie zadowoleni z efektów naszej pracy. Lipiec to kolejny z rzędu miesiąc, w którym tytuł poprawia metryki w konsekwencji dokonywanych aktualizacji. Retencja krótkoterminowa zwiększyła się do ponad 30 proc., co w połączeniu ze wzrostem efektywności UA zapewnia dobre perspektywy na kolejne miesiące – mówi Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing.
Cegiełkę do wysokich przychodów spółki dołożyły też pozostałe projekty – Knight Fights 2 i Eroblast.
– Od momentu premiery Eroblast pobrało już niemal 0,4 mln użytkowników. Tytuł najlepiej monetyzuje się w USA, skąd pochodzi ponad połowa płacących graczy. Widzimy pozytywny wpływ kolejnych aktualizacji na zaangażowanie użytkowników. W planach na sierpień mamy dużą kampanię UA i kolejny update. W Knight Fights 2 wprowadzamy eventy, które także powinny pozytywnie wpłynąć na zaangażowanie. W lipcu przeprowadziliśmy testy nowych metod płatnego pozyskiwania użytkowników a tytuł pobrało niemal 600 tys. nowych graczy – podsumowuje Patryk Batko, product owner tytułów.
Spółka pracuje też nad kolejnymi pozycjami. Mythical Showdown znajduje się w fazie decydujących o przyszłości projektu testów. Mobbles Cards trafiło do trzeciego etapu soft launch. Rozwijane są też dwa tytuły wzbogacone o postać OmNom’a – OmNom Golf i OmNom Crafters.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.