
Mariusz Ciepły, prezes Text Group (Fot. spółka)
– W związku ze zmianą sposobu rozpoznania przychodu, opisaną w raporcie okresowym za I połowę 2023/24 roku finansowego, spółka odstępuje czasowo od publikacji wstępnych szacunków przychodów. Dla celów porównawczych i analitycznych podaje szacunki przychodów według poprzedniej metodologii (zakładającej rozpoznanie całości płatności za okresy dłuższe niż miesięczne w kwartale uzyskania płatności). W III kwartale roku finansowego [październik-grudzień 2023] wartość ta wyniosłaby 21,34 mln USD, co oznaczałoby wzrost o odpowiednio 12,9 proc. w skali roku i 7,3 proc. w stosunku do poprzednich trzech miesięcy – czytamy w komunikacie.
Na koniec III kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 37 857, ChatBot 2 956, a HelpDesk 1 121.
Text (dawniej LiveChat Software) jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.