Zysk operacyjny Bloober Team wyniósł 0,88 mln zł wobec 2,2 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 4,49 mln zł w II kw. 2017 r. wobec 3,76 mln zł rok wcześniej.
– Wynik drugiego kwartału jest wyłącznie zasługą sprzedaży naszego największego dotychczas produktu – horroru psychologicznego Layers of Fear – skomentował prezes Piotr Babieno, cytwany w komunikacie.
Co więcej już wiadomo, że również w bieżącym kwartale wpływy z Layers of Fear będą całkiem zadowalające, dodała spółka.
– To efekt 75-proc. przeceny gry, która spowodowała lawinowy wzrost zainteresowania. Dodatkowo zapowiedzieliśmy że każdy posiadacz LoF na komputery będzie miał możliwość zakupu ‚>observera_’ z 20-proc. upustem, a to oznacza blisko pół miliona potencjalnych użytkowników – tłumaczy prezes.
Promocja spowodowała, że LoF znalazł się nawet na 15 miejscu na liście bestsellerów platformy Steam oraz zyskał wsparcie serwisu w postaci banneru reklamowego na głównej stronie. W I poł. 2017 r. spółka miała 1,04 mln zł zysku netto w porównaniu z 3,6 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 7,38 mln zł w porównaniu z 6,53 mln zł rok wcześniej. >> Odwiedź forumowy wątek dedykowany akcjom Bloober Team
Gra >observer_ ukaże się także na platformie Twitch Commerce
Gra „>observer_”, której wydawcą jest Bloober Team, ukaże się nie tylko na anonsowanych wcześniej platformach PlayStation 4, Xbox One, Steam, GOG.com, lecz także na platformie Twitch Commerce. Premiera gry planowana jest na 15 sierpnia br.
– >observer_ to horror psychologiczny rozgrywający się w Krakowie w 2084 roku. Gracz wciela się w jednego z neuronowych detektywów zwanych Observerami – postać odgrywaną przez Rutgera Hauera. Jako członek elitarnej, finansowanej przez korporację Chiron jednostki, ma zdolność hackowania i przejmowania umysłów przestępców, przypomniano w komunikacie.
Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.