
Fot. Pexels
– Prowadzimy obecnie 8 równoległych projektów. Cztery są w fazie live, 3 w soft launch, a 2 z nich już dostępnie globalnie, a jeden będzie w najbliższym czasie. Natomiast 1 znajduje się w produkcji. Mamy więc 3 projekty, które są lub będą w globalnym testowaniu (global launch) to są gry ‚SoliTales’, ‚Hunting Clash’ i ‚Flip Houses’. Planujemy budżet marketingowy na poziomie ok 1,5 mln dolarów w skali miesiąca – powiedział Zużałek podczas wideokonferencji.
Dodał, że spółka do dalszych inwestycji marketingowych w te gry będzie podchodzić elastycznie w zależności od zainteresowania graczy.
Spółka podała w prezentacji, że 27 lipca rozpoczął się test globalny gry „SoliTales”, 24 sierpnia rozpoczął się test „Hunting Clash”, a test „Flip Houses” zaplanowany jest na wrzesień.
Grupa wciąż oczekuje także na certyfikację gry „Fishing Clash” na rynku chińskim.
– Z naszej strony zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy, aby wejść na ten rynek. W tej chwili czekamy na decyzję odpowiednich władz – dodał prezes.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.