
Platforma zakupowa Comarchu wystartuje 29 czerwca z kilkoma milionami ofert
Premiera nastąpi po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy grupy kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto.
– Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności – powiedziała dyrektor wszystko.pl Mariola Barzyk-Libura, cytowana w komunikacie.
Jak podkreślono, atutem wszystko.pl dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania.
– Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń. Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – zapowiedziała Barzyk-Libura.
Niedługo po starcie planowane jest udostępnienie konsumentom dedykowanej aplikacji mobilnej do zakupów.
– Do tej pory na portalu zarejestrowało się już ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się znane marki w swoich kategoriach, m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert – czytamy dalej w komunikacie.
Sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.:
• 0 proc. prowizji od sprzedaży
• Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta
• Sprzedaż w każdej kategorii
• Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API
• Indywidualny opiekun klienta
• Atrakcyjne pakiety marketingowe
• Darmowe metody promocji produktów.
Comarch specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.; spółka wchodzi w skład indeksu mWIG40. W 2022 r. miała 1,86 mld zł skonsolidowanych przychodów.