BoomBit z lekką poprawą przychodów w listopadzie. Kurs akcji odbija

Omawiane walory:

BoomBit osiągnął w listopadzie przychody w wysokości 3,66 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. m/m. Gry w modelu GaaS wygenerowały przychody na poziomie 2,9 mln zł, natomiast pozostałe gry (non GaaS) osiągnęły 0,76 mln zł przychodów. W czwartek kurs akcji producenta gier rośnie o blisko 7 proc.

Boombit, wyniki, akcje

BoomBit osiągnął w listopadzie przychody w wysokości 3,66 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. m/m.

– 21 listopada br. miał miejsce globalny launch naszej długo oczekiwanej gry – „Archery Club”. Dane dotyczące monetyzacji i konwersji pokazują, że gra ma znacznie większy potencjał niż Darts Club. Świadczą o tym wyniki – od debiutu gra zanotowała ponad milion pobrań i znalazła się w rankingach Top10 gier w ponad 50 krajach. W dniu debiutu „Archery Club otrzymała także globalny featuring w Google Play i App Store – powiedział prezes Marcin Olejarz.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

– Przychody „Archery Club” w dziesięciu dniach listopada osiągnęły wartość ok. połowy przychodów wygenerowanych przez „Darts Club” w całym miesiącu, co oznacza że już teraz „Archery Club” jest jedną z naszych najważniejszych gier w portfolio – dodał.

Wydatki na user acquisition w listopadzie wyniosły 1 mln zł (wzrost o ok. 49 proc. m/m).

– Cały czas intensywnie pracujemy nad strategią user acquisition, na którą wpływają KPI gier oraz bieżące warunki rynkowe. Naszym celem jest maksymalizacja stopy zwrotu z inwestycji oraz sam zwrot w jak najkrótszym czasie. W listopadzie nasze wydatki marketingowe były już wyższe niż w październiku, a związane to było m.in. z nakładami związanymi z debiutem „Archery Club” – powiedział wiceprezes Hannibal Soares.

Portfolio najważniejszych gier GaaS BoomBit uszeregowane pod względem wielkości przychodów w listopadzie 2019 wygląda następująco:

  • „Darts Club”,
  • „Tanks A Lot!”,
  • „Archery Club”,
  • „Monster Idle Factory”,
  • „Idle Coffee Corp”.

Powyższe gry odpowiadały za ok. 94 proc. przychodów z gier w segmencie GaaS w tym okresie.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT BoomBit, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • Łabędzi śpiew na giełdach, w grze Echo i Biomed-Lublin

    Środowa sesja upływa pod znakiem kontynuacji wzrostowego odbicia na GPW, pomimo słabych danych makroekonomicznych jakie napłynęły z Europy. Czarne chmury zbierające się nad rynkami nie pozwalają jednak na większy optymizm.

  • Wielki przegląd spółek gamingowych [ANALIZA TECHNICZNA]

    Dzieje się na akcjach giełdowych producentów gier wideo. Wojciech Kręcki, autor portfela Cztery Fazy Rynku przygotował przegląd 11 najciekawszych pod kątem technicznym spółek z branży i nakreślił scenariusze bazowe na najbliższe tygodnie.

  • BoomBit miał 12 mln zł przychodów w sierpniu 2020 r.

    W sierpniu 2020 r. łączne przychody z gier Grupy BOOMBIT wyniosły ok. 11,9 mln zł (+22 proc. miesiąc do miesiąca). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie łącznie ok. 5,5 mln zł (+18 proc. m/m), natomiast koszty prowizji platform wyniosły w sierpniu 1 mln zł (+8 proc. m/m).

  • BoomBit podpisał umowę inwestycyjną dotyczącą spółki SuperScale

    Celem transakcji jest pozyskanie dla SuperScale nowego dominującego udziałowca branżowego - Level-Up, funduszu wyspecjalizowanego w obszarze gamingu, który przyspieszy globalny rozwój spółki.

  • BoomBit miał 9,8 mln zł przychodów w lipcu 2020 r.

    W lipcu 2020 r. łączne przychody z gier Grupy BOOMBIT wyniosły ok. 9,8 mln zł (+8 proc. miesiąc do miesiąca). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie łącznie ok. 4,7 mln zł (+4 proc. m/m), natomiast koszty prowizji platform wyniosły w lipcu 0,9 mln zł (+20 proc. m/m).


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR