PARTNER SERWISU
wxlsiivz

Brand24: Już jesteśmy zdolni do obsługi dziesiątek tysięcy klientów

Omawiane walory:

Brand24 zakłada, że liczba klientów osiągnie poziom minimum 3 tys. klientów na koniec 2018 roku. Na koniec 2017 r. z usług spółki korzystało blisko 2,2 tys. klientów.

– Osiągnęliśmy 2196 klientów na koniec grudnia ub.r. i celujemy w zwiększenie bazy klientów do min. 3 tys. w 2018 r. Zamierzamy kwartalnie publikować poziom bazy klientów – powiedział Sadowski dziennikarzom podczas debiutu spółki na NewConnect.

Zaznaczył, że spółka nie ma potrzeb sięgania po kolejne finansowanie zewnętrzne, a inwestycje realizowane będą ze środków własnych, wypracowywanych przez spółkę.

– Kluczowe jest udoskonalanie naszego produktu, a szczególnie lepsze wprowadzanie klientów w narzędzia i przekształcenie z modelu ‚dotykowego’ pozyskania klienta do pełnej usługi Software-as-a-Service (SaaS). Chodzi m.in. o ulepszanie poradników produktowych, użyteczności interfejsu kierowanego do średnich firm i podnoszenie poziomu konwersji – dodał prezes.

>> E-book: Analiza fundamentalna wg analityków StockWatch.pl Sprawdź

Zapowiedział także zwiększenie załogi programistycznej. Budujemy jeden z najlepszych zespołów big data w kraju, specjalizujący się w zbieraniu i przetwarzaniu danych. Spółka pracuje w 100 proc. na własnej infrastrukturze (własna kolokacja i własne maszyny w wynajmowanych powierzchniach).

Już jesteśmy zdolni do obsługi dziesiątek tysięcy klientów. Rozbudowujemy też własne kanały akwizycji treści i jedną z największych baz danych. Zmiany jakie będziemy wprowadzać w tych zakresach będą krokowe, nie skokowe – wskazał Sadowski.

Plan spółki zakłada osiągnięcie progu rentowności w połowie 2019 roku, a według słów Sadowskiego, Brand24 jest blisko progu zyskowności, ale na obecnym etapie rozwoju priorytetem jest skalowanie biznesu, wzrost konwersji z klienta i walka o status globalnego lidera branży. Przejście na rynek główny GPW z NewConnect jest w planach, ale spółka nie definiuje ścisłych terminów.>> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom Brand24

Sadowski podkreślił współpracę operacyjną z giełdowym LiveChat, która przyczyniła się do wzrostu skali działalności Brand24. „LiveChat daje nam wsparcie swoim doświadczeniem w zdobywaniu klientów w skali globalnej i życzę sobie, aby ta współpraca toczyła tak, jak do tej pory – podsumował prezes Brand24.

Spółka na początku listopada 2017 r. ustaliła cenę emisyjną akcji w ofercie na 31,76 zł, co dało kapitalizację wynoszącą 60 mln zł. Z oferty skierowanej do inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych spółka pozyskała ok. 3,5 mln zł. Brand24 podał także, że program motywacyjny, jakim objęci są kluczowi członkowie zespołu spółki, zakłada, że na koniec 2018 roku skonsolidowane przychody wyniosą 10,8 mln zł, a strata netto 1,1 mln zł.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

notowania

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Brand24 zwiększa powtarzalne przychody o 26 proc. r/r. Nowe narzędzie AI ma wspierać dalszy wzrost

    BRAND24 zakończył II kwartał 2025 roku z powtarzalnymi miesięcznymi przychodami na poziomie 822 tys. USD, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Spółka kontynuuje ekspansję w modelu SaaS, wspieraną przez działania w obszarze AI oraz współpracę z inwestorem strategicznym Semrush.

  • Prowly chce skupić akcje Brand24 po 50,10 zł za sztukę

    Prowly.com, akcjonariusz reprezentujący 76,99 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu BRAND24, zaprosił do sprzedaży nie więcej niż 521 660 akcji Brand 24, reprezentujących 23,01 proc. kapitału zakładowego i głosów na walnym zgromadzeniu spółki, po cenie 50,1 zł za akcję. Oferty przyjmowane będą w dniach 17-21 marca, a przewidywany dzień rozliczenia transakcji i nabycia akcji to 25 marca 2025 r.

  • Prezes Semrush: Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu na Brand24

    Semrush, za pośrednictwem Prowly.com, do której należy 57,58 proc. akcji BRAND24, podwyższa cenę w wezwaniu na wszystkie pozostałe akcje do 47 zł z 45,50 zł. - To nasza ostateczna propozycja. Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu – powiedział Eugene Levin, prezes Semrush.

  • Trzy Wiedźmy tańczą wokół 2.500 pkt., w grze PlayWay i Movie Games

    Piątkowa sesja na GPW rozpoczęła się od małych spadków indeksów, co wpisuje się w nastroje dominujące na innych europejskich parkietach. O tym w jakich nastrojach inwestorzy w Warszawie będą kończyć dzień najprawdopodobniej zdecydują... Trzy Wiedźmy grasujące dziś na giełdach.

  • Prowly podwyższyło cenę w wezwaniu na akcje Brand24 do 47 zł na akcję

    Cena akcji BRAND24 w wezwaniu do zapisywania się na sprzedaż 944 616 akcji spółki, ogłoszonym przez Prowly, została podniesiona do 47 zł za akcję z 45,5 zł za akcję.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat