PARTNER SERWISU
hyhtzawo

Brand24 liczy na miesięczny ‚break even point’ najwcześniej w IV kwartale 2020 r.

Omawiane walory:

Brand24 szacuje, że w ujęciu miesięcznym próg rentowności (break event point) osiągnie w IV kw. tego roku lub w I kw. 2021 r., poinformował prezes Michał Sadowski.

Brand24, prezes, sadowski, zablokowani, Facebook

Fot. fb/Brand24. Michał Sadowski, prezes Brand24

– Break event point w ujęciu miesięcznym powinien się pojawić IV kw. lub w I kw. przyszłego roku. To będzie zależało od kursu dolara, który ma jednak istotny wpływ na naszą działalność. Jeśli w miesięcznym będziemy mieli break ewent point, to zapewne kolejny kwartał po tym break event będzie już kwartałem pokazującym zysk – powiedział Sadowski podczas wideokonferencji.

Brand24 zanotował na poziomie grupy 3,3 mln zł przychodów i 147 tys. zł straty netto w II kw. 2020 r. Liczba aktywnych klientów na koniec II kw. wyniosła 3 091.

Prezes zwrócił uwagę, że ponad 65 proc. przychodów jest generowana przez klientów spoza Polski.

– W Polsce mamy 2-2,5 tys. rejestracji miesięcznie i nie chcemy tego podbijać i nawet nie mamy dedykowanej osoby od marketingu dla kraju. Z kolei za granicą mamy już kilkanaście tysięcy rejestracji miesięcznie i mamy specjalny zespół do obsługi marketingowej. Tym ‚koniem pociągowym’, jeżeli chodzi o nowych klientów jest – jak widać – już zagranica – dodał Sadowski.

Ostatnie miesiące spółka pracowała nad badaniem potrzeb klientów, poinformował także prezes.

– Pozwoliło to nam zweryfikować nowe funkcje Brand24, ale wskazały także nowe kierunki rozwoju dla nas. Spółka dojrzała, aby rozpocząć nowy rozdział i zacząć oferować nowe alternatywne produkty, a nie być postrzegana jako spółka tylko jednego produktu. W tej chwili kończymy m.in. nową wersję Brand24, która będzie rewolucyjna. Chcemy przejść z fazy podawania liczb do fazy podawania wniosków. Będzie on uruchamiany krok po kroku i będziemy starali się nowe funkcjonalności wypuszczać jak najszybciej – wskazał Sadowski.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Brand24 zwiększa powtarzalne przychody o 26 proc. r/r. Nowe narzędzie AI ma wspierać dalszy wzrost

    BRAND24 zakończył II kwartał 2025 roku z powtarzalnymi miesięcznymi przychodami na poziomie 822 tys. USD, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Spółka kontynuuje ekspansję w modelu SaaS, wspieraną przez działania w obszarze AI oraz współpracę z inwestorem strategicznym Semrush.

  • Prowly chce skupić akcje Brand24 po 50,10 zł za sztukę

    Prowly.com, akcjonariusz reprezentujący 76,99 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu BRAND24, zaprosił do sprzedaży nie więcej niż 521 660 akcji Brand 24, reprezentujących 23,01 proc. kapitału zakładowego i głosów na walnym zgromadzeniu spółki, po cenie 50,1 zł za akcję. Oferty przyjmowane będą w dniach 17-21 marca, a przewidywany dzień rozliczenia transakcji i nabycia akcji to 25 marca 2025 r.

  • Prezes Semrush: Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu na Brand24

    Semrush, za pośrednictwem Prowly.com, do której należy 57,58 proc. akcji BRAND24, podwyższa cenę w wezwaniu na wszystkie pozostałe akcje do 47 zł z 45,50 zł. - To nasza ostateczna propozycja. Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu – powiedział Eugene Levin, prezes Semrush.

  • Trzy Wiedźmy tańczą wokół 2.500 pkt., w grze PlayWay i Movie Games

    Piątkowa sesja na GPW rozpoczęła się od małych spadków indeksów, co wpisuje się w nastroje dominujące na innych europejskich parkietach. O tym w jakich nastrojach inwestorzy w Warszawie będą kończyć dzień najprawdopodobniej zdecydują... Trzy Wiedźmy grasujące dziś na giełdach.

  • Prowly podwyższyło cenę w wezwaniu na akcje Brand24 do 47 zł na akcję

    Cena akcji BRAND24 w wezwaniu do zapisywania się na sprzedaż 944 616 akcji spółki, ogłoszonym przez Prowly, została podniesiona do 47 zł za akcję z 45,5 zł za akcję.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat