Brand24 miał 3.470 aktywnych klientów na koniec 2020 r.

Omawiane walory:

Brand24 miał 3 470 aktywnych klientów na koniec 2020 r., co oznacza wzrost o 260 klientów kw/kw. Jest to również 8-proc. wzrost netto aktywnych użytkowników w porównaniu z III kwartałem 2020 r. Kurs akcji spółki rośnie w piątek rano o prawie 8 proc., a za jeden walor płacono 23 zł.

Brand24, prezes, sadowski, wyniki, akcje,

Fot. fb/Brand24. Michał Sadowski, prezes Brand24

– Listopad 2020 r. to sprzedażowo najlepszy miesiąc w prawie 10-letniej historii naszej firmy. Wraz z bardzo dobrym październikiem pozwoliło to osiągnąć jeden z najlepszych kwartalnych wzrostów, jakie odnotowaliśmy. W tym czasie uruchomiliśmy także szereg nowych funkcji, jak mierzenie tzw. ekwiwalentu reklamowego publikacji (AVE), nową wersję automatycznych maili transakcyjnych czy redesign naszego bloga. A to tylko niektóre z nowości planowanych na najbliższe tygodnie, stanowiących składowe naszej transformacji z narzędzia dającego dane, w narzędzie dające wnioski – powiedział prezes Brand24 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.

– Biorąc pod uwagę, że w ostatnim roku znacznie ograniczyliśmy koszty stałe, poziom ok. 3 500 klientów powinien pozwolić na generowanie regularnych zysków. Do tego już wkrótce dojdzie sprzedaż naszych nowych usług, co, jak zakładamy, wpłynie pozytywnie na średni przychód z klienta i poprawi nasze wyniki – dodał Sadowski.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Brand24 od I kw. 2021 r. będzie aktywnie wprowadzał nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Mowa tu między innymi o szytych na miarę analizach sentymentu wobec danej marki, przygotowywanych przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją, podkreślono.

– Z końcem ubiegłego roku przeprowadziliśmy pilotażowe wdrożenia i testy nowych funkcjonalności. Efekty są na tyle zadowalające, że możemy wejść z nową ofertą na rynek, prowadząc aktywną akcję marketingową i informacyjną wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów – podsumował prezes.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

NA PODOBNY TEMAT (o brand24)



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR