PARTNER SERWISU
hyhtzawo

Brand24 miał 3.470 aktywnych klientów na koniec 2020 r.

Omawiane walory:

Brand24 miał 3 470 aktywnych klientów na koniec 2020 r., co oznacza wzrost o 260 klientów kw/kw. Jest to również 8-proc. wzrost netto aktywnych użytkowników w porównaniu z III kwartałem 2020 r. Kurs akcji spółki rośnie w piątek rano o prawie 8 proc., a za jeden walor płacono 23 zł.

Brand24, prezes, sadowski, wyniki, akcje,

Fot. fb/Brand24. Michał Sadowski, prezes Brand24

– Listopad 2020 r. to sprzedażowo najlepszy miesiąc w prawie 10-letniej historii naszej firmy. Wraz z bardzo dobrym październikiem pozwoliło to osiągnąć jeden z najlepszych kwartalnych wzrostów, jakie odnotowaliśmy. W tym czasie uruchomiliśmy także szereg nowych funkcji, jak mierzenie tzw. ekwiwalentu reklamowego publikacji (AVE), nową wersję automatycznych maili transakcyjnych czy redesign naszego bloga. A to tylko niektóre z nowości planowanych na najbliższe tygodnie, stanowiących składowe naszej transformacji z narzędzia dającego dane, w narzędzie dające wnioski – powiedział prezes Brand24 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.

– Biorąc pod uwagę, że w ostatnim roku znacznie ograniczyliśmy koszty stałe, poziom ok. 3 500 klientów powinien pozwolić na generowanie regularnych zysków. Do tego już wkrótce dojdzie sprzedaż naszych nowych usług, co, jak zakładamy, wpłynie pozytywnie na średni przychód z klienta i poprawi nasze wyniki – dodał Sadowski.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Brand24 od I kw. 2021 r. będzie aktywnie wprowadzał nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Mowa tu między innymi o szytych na miarę analizach sentymentu wobec danej marki, przygotowywanych przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją, podkreślono.

– Z końcem ubiegłego roku przeprowadziliśmy pilotażowe wdrożenia i testy nowych funkcjonalności. Efekty są na tyle zadowalające, że możemy wejść z nową ofertą na rynek, prowadząc aktywną akcję marketingową i informacyjną wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów – podsumował prezes.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Brand24 zwiększa powtarzalne przychody o 26 proc. r/r. Nowe narzędzie AI ma wspierać dalszy wzrost

    BRAND24 zakończył II kwartał 2025 roku z powtarzalnymi miesięcznymi przychodami na poziomie 822 tys. USD, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Spółka kontynuuje ekspansję w modelu SaaS, wspieraną przez działania w obszarze AI oraz współpracę z inwestorem strategicznym Semrush.

  • Prowly chce skupić akcje Brand24 po 50,10 zł za sztukę

    Prowly.com, akcjonariusz reprezentujący 76,99 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu BRAND24, zaprosił do sprzedaży nie więcej niż 521 660 akcji Brand 24, reprezentujących 23,01 proc. kapitału zakładowego i głosów na walnym zgromadzeniu spółki, po cenie 50,1 zł za akcję. Oferty przyjmowane będą w dniach 17-21 marca, a przewidywany dzień rozliczenia transakcji i nabycia akcji to 25 marca 2025 r.

  • Prezes Semrush: Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu na Brand24

    Semrush, za pośrednictwem Prowly.com, do której należy 57,58 proc. akcji BRAND24, podwyższa cenę w wezwaniu na wszystkie pozostałe akcje do 47 zł z 45,50 zł. - To nasza ostateczna propozycja. Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu – powiedział Eugene Levin, prezes Semrush.

  • Trzy Wiedźmy tańczą wokół 2.500 pkt., w grze PlayWay i Movie Games

    Piątkowa sesja na GPW rozpoczęła się od małych spadków indeksów, co wpisuje się w nastroje dominujące na innych europejskich parkietach. O tym w jakich nastrojach inwestorzy w Warszawie będą kończyć dzień najprawdopodobniej zdecydują... Trzy Wiedźmy grasujące dziś na giełdach.

  • Prowly podwyższyło cenę w wezwaniu na akcje Brand24 do 47 zł na akcję

    Cena akcji BRAND24 w wezwaniu do zapisywania się na sprzedaż 944 616 akcji spółki, ogłoszonym przez Prowly, została podniesiona do 47 zł za akcję z 45,5 zł za akcję.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat