– Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za czerwiec 2018 wyniosły ponad 331,2 mln zł (w tym 2,1 mln zł – eobuwie.pl i 21,4 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 7,5 proc., narastająco za okres styczeń – czerwiec wyniosły około 1567,8 mln zł (w tym 9,5 mln zł – eobuwie.pl i 21,4 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 4,3 proc. w stosunku do roku 2017 – czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za czerwiec 2018 wyniosły 71,2 mln zł (w tym 0,6 mln zł Karl Vögele AG) i wzrosły o 36,7 proc. r/r, narastająco za okres styczeń – czerwiec wyniosły 401,2 mln zł (w tym 0,6 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 54,4 proc. r/r.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
W poniedziałek przed południem za jeden walor właściciela sieci sklepów z obuwiem płacono 199 zł, czyli najmniej od lutego 2014 r. Komunikat nt. czerwcowej sprzedaży okazał się punktem zwrotnym. Kurs akcji w pierwszej reakcji spadł od okolic 200 zł za akcję, a następnie zakręcił na północ.