
(Fot. CI Games/FB)
Zysk operacyjny wyniósł 11,01 mln zł wobec 17,32 mln zł zysku rok wcześniej.
Raportowany zysk EBITDA wyniósł w I poł. br. 15,3 mln zł wobec 29,56 mln zł rok wcześniej, natomiast skorygowany zysk EBITDA sięgnął odpowiednio: 16,07 mln zł wobec 29,56 mln zł zysku rok wcześniej.
Marża EBIT wyniosła w I poł. br. 36,1 proc. wobec 35,2 proc. rok wcześniej, a marża EBITDA – odpowiednio: 50,2 proc. wobec 60 proc.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 30,46 mln zł w I poł. 2022 r. wobec 49,22 mln zł rok wcześniej.
– Z uwagi na brak premier w pierwszym półroczu br. przychody ze sprzedaży były niższe niż w analogicznym okresie ub. roku. Jesteśmy jednak bardzo zadowoleni z tych wyników, które zostały zrealizowane wyłącznie z naszego back-katalogu – skomentował prezes CI Games Marek Tymiński, cytowany w komunikacie.
W I półroczu 2022 przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej wyniosły 35 mln zł, z czego prawie większość dotyczyła wydatków na produkcję gier: „Sniper Ghost Worrior Next” i „Projekt Survive” oraz „The Lords of the Fallen”.
– Ta ostatnia jest obecnie najważniejszym i największym projektem w portfolio CI Games. Premiera zwiastuna zapowiadającego tytuł miała premierę podczas Opening Night Live na Gamescomie – jednej z najbardziej prestiżowych imprez gamingowych roku. Trailer do dziś wygenerował łącznie ponad 61 mln wyświetleń na kanałach wideo takich, jak YouTube. Zapowiedź została opublikowana przez ponad 750 mediów na całym świecie i uzyskała 29,5 proc. głosów w ankiecie IGN, na ulubioną premierę nowej generacji podczas Opening Night Live – czytamy w komunikacie.
– ‚The Lords of the Fallen’ stopniowo zyskuje ogromną popularność wśród graczy na świecie. Podobnie zyskuje ona również wielkie uznanie wśród naszych obecnych i potencjalnych partnerów, którym pokazaliśmy w pełni grywalną wersję na targach GamesCom. Obecnie jesteśmy podczas rozmów dotyczących dystrybucji w poszczególnych regionach lub globalnego współwydania gry – dodał Tymiński.
„The Lords of The Fallen” to jeden z czterech głównych filarów strategii rozwoju CI Games. Do kolejnych należą: realizacja następnej gry z serii „Sniper Ghost Warrior”, nowe IP – „Projekt Survive” oraz działalność wydawnicza prowadzona przez United Label, wskazała spółka.
– W najbliższych planach CI Games jest konsekwentny zamiar przekształcenia w spółkę europejską (‚SE’) – napisano także w komunikacie.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2022 r. wyniósł 12,95 mln zł wobec 17,35 mln zł zysku rok wcześniej.
CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).