Creepy Jar: Łączna sprzedaż Green Hell może sięgnąć 1,5 mln szt. do końca roku

Omawiane walory:

Creepy Jar ocenia, że łączny wolumen sprzedaży "Green Hell" (gra i dodatki) może sięgnąć 1,5 mln egzemplarzy jeszcze do końca bieżącego roku, poinformował ISBtech prezes Krzysztof Kwiatek.

creepyjar, green, hell, gaming, gra, sprzedaż,

Fot. fb/Creepy Jar

– Taki wolumen sprzedaży wydaje się prawdopodobny do osiągniecia jeszcze w tym roku. Duże nadzieje pokładamy w dodatku ‚Spirits of Amazonia’ i współpracy ze Steam podczas jego wydania. Przed nami również Winter Sale – powiedział ISBtech Kwiatek w odpowiedzi na pytanie, czy jest szansa na osiągnięci łącznego poziomu sprzedaży 1,5 mln egzemplarzy „Green Hell” z dodatkami do końca roku.

Odnosząc się do planów premiery gry na konsole, przyznał, że pierwotnie firma planowała, że konsole będą gotowe do wydania jeszcze w tym roku.

– Sukces, jaki osiągnął ‚Green Hell’ po wydaniu co-op’a pokazał nam jednak, jak olbrzymi potencjał na najbliższe lata tkwi w sprzedaży tego tytułu. Zdecydowaliśmy się poświęcić więcej czasu najbliższemu update’owi ‚Spirits of Amazonia’ (który będzie miał co najmniej dwie części). Chcemy również, żeby część pierwsza dodatku znalazła się już w wydaniu na Xbox i PS4. Zmiana naszych planów co do wydania konsol związana jest również z jakością, do jakiej dążymy. Pośpiech to zły doradca w branży produkcji gier. Wersje konsolowe, jeśli będą niedopracowane, po prostu gorzej się sprzedadzą, na czym ucierpi firma zarówno finansowo, jak i wizerunkowo – zaznaczył prezes.

>> Déjà vu! – omówienie sprawozdania i sytuacji fundamentalnej Creepy Jar po I kw. 2020 r.

Kilka dni temu Creepy Jar podało, że prognozuje, iż premiera gry „Green Hell” w wersji na konsole Playstation i XBox odbędzie się prawdopodobnie na przełomie I i II kwartału 2021 r. Wcześniej spółka planowała wersję gry na konsole na IV kw. 2020 r.

W rozmowie z ISBtech Kwiatek dodał, że Creepy Jar zdecydował się na self-publishing dodatków „Green Hell” zarówno ze względów finansowych, jak i strategii wydawniczej na przyszłość.

– Dokładnie tak samo zrobiliśmy w przypadku wersji PC i z efektów wszyscy jesteśmy zadowoleni. Po wielu rozmowach z wydawcami doszliśmy do wniosku, że ich propozycje finansowe są dla nas niewystarczające; wydając grę sami, zbudujemy sobie bazę użytkowników dla następnych naszych projektów. Wydawca wcale nie musi się przełożyć na większą liczbę sprzedanych kopii. Otoczenie rynkowe się zmienia, a niezależni developerzy są wspierani przez platformy sprzedażowe. Trzeba pamiętać również, że wydawca bierze swoją prowizję, co bardzo mocno pomniejsza finalny zysk, jaki generuje spółka – powiedział ISBtech Kwiatek.

Zaznaczył, że firma jest już po wstępnych rozmowach zarówno z Microsoftem, jak i Sony.

– Sygnały płynące do nas są dość jasne – obie platformy chcą mieć ‚GH’ u siebie i widzą duży potencjał w sprzedaży. W pierwszej kolejności powstaną wersje na obecne konsole, gdyż sprzedaż na nich będzie przez najbliższe miesiące najwyższa. Kolejnym krokiem będzie przygotowanie wersji na nowe generacje – dodał prezes.

Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2018 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT CreepyJar, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR