W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2017 roku wyniosła około 307,8 mln zł i była wyższa o około 12,4 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
– Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) – wyniosły około 35,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2016 roku o około 6,0 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 179,0 mln zł i była wyższa o około 14,9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego – czytamy w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) – wyniosły około 21,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku o około 26,4 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 110,8 mln zł i była wyższa o około 12,0 proc. od osiągniętych w pierwszym półroczu roku ubiegłego.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w czerwcu 2017 roku przez Vistula Group wyniosła około 50,7 proc. i była niższa od marży osiągniętej w czerwcu 2016 roku o około 0,6 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-czerwiec 2017 wyniosła około 51,7 proc. i była niższa o około 0,8 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 31,3 tys. m2 i była wyższa o 9,7 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2016 roku.