gruppcnf
Advertisement
PARTNER SERWISU
mjdcadiq

Gaming

  • 17 lutego 2023
    Obiecujący początek SimRail. PlayWay liczy na rozwój tytułu i postępującą monetyzację
    Obiecujący początek SimRail. PlayWay liczy na rozwój tytułu i postępującą monetyzację

    Gra SimRail, której wydawcą jest PlayWay, po miesiącu od premiery we wczesnym dostępie zebrała bardzo pozytywne recenzje. Prezes giełdowej spółki liczy, że tytuł docelowo będzie miał wpływ na wyniki skonsolidowane grupy PlayWay.

  • 16 lutego 2023
    The Medium od Bloober Team pojawi się na macOS
    The Medium od Bloober Team pojawi się na macOS

    Bloober Team ogłosił, że ich horror psychologiczny The Medium ma zostać w tym roku wydany w wersji na komputery Mac zasilane procesorami Apple Silicon.

  • Fundusz Tar Heel Capital Pathfinder zwiększa zaangażowanie w Gamivo
    Fundusz Tar Heel Capital Pathfinder zwiększa zaangażowanie w Gamivo

    Tar Heel Capital Pathfinder zwiększył udział w kapitale Gamivo o 1 pkt. proc. i obecnie posiada już 68,48 proc. akcji spółki. Zarządzający funduszu uważają, że obecne wyceny spółek działających w dynamicznych branżach jak e-commerce i gaming są na bardzo atrakcyjnym poziomie.

  • Huuuge zostaje na giełdzie i przeprowadzi duży buy-back. Kurs akcji rośnie
    Huuuge zostaje na giełdzie i przeprowadzi duży buy-back. Kurs akcji rośnie

    Huuuge po przeglądzie opcji strategicznych zdecydował, że pozostanie na GPW. Brak przejęcia z premią rekompensuje programem skupu akcji wartym 150 mln USD, czyli ok. 33 proc. obecnej kapitalizacji. W czwartek akcje spółki drożeją o ponad 9 proc.

  • 15 lutego 2023
    Render Cube miał 4,44 mln zł zysku netto w IV kwartale 2022 r.
    Render Cube miał 4,44 mln zł zysku netto w IV kwartale 2022 r.

    Prawie 6,9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wygenerowała w IV kwartale br. spółka Render Cube. To wzrost o 37,5 proc., w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W raportowanym okresie EBITDA łódzkiego studia wyniosła 5,7 mln zł (wzrost o 35,3 proc. rdr.), a zysk netto 4,4 mln zł (wzrost o 66 proc. rdr). Wzrost wyników to efekt przede wszystkim premiery konsolowej Medieval Dynasty.

  • 14 lutego 2023
    Zmiany w zarządzie i nowa strategia spółki Moonlit
    Zmiany w zarządzie i nowa strategia spółki Moonlit

    Moonlit chce wyjść na prostą. Nowo powołany prezes Jakub Rozenek rozpoczął restrukturyzację spółki. Pierwsze przychody za prace na zlecenie zamierza otrzymać od Creative Forge Games w pierwszym kwartale 2023, natomiast finansowanie działalności w długim terminie mają zapewnić prace nad całymi grami zlecanymi przez wydawcę.

  • Uragun zadebiutuje na Steam w pełnej wersji 30 marca
    Uragun zadebiutuje na Steam w pełnej wersji 30 marca

    Warszawski gemedeveloper Kool2Play zapowiedział premierę pełnej wersji swojego autorskiego tytułu - Uragun. Gra opuści Early Access 30 marca, a już dzisiaj otrzyma przedpremierową aktualizację, której będzie towarzyszyła 30 proc. promocja cenowa. Ma ona na celu zwiększenie widoczności tytułu na Steam i jest ważnym elementem rozpoczynającej się kampanii PR. 

  • Carbon Studio odnotowało prawie 4,7 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży w 2022 roku
    Carbon Studio odnotowało prawie 4,7 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży w 2022 roku

    Carbon Studio, notowany na NewConnect deweloper gier i technologii VR, wypracował w 2022 roku prawie 4,7 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży gier, co dało stabilny wynik r/r. Zysk netto w tym czasie wyniósł 920 tys. zł. W samym IV kwartale ub. roku jednostkowe przychody netto ze sprzedaży wyniosły prawie 1,2 mln zł. Za zadowalające wyniki, odpowiada niesłabnąca sprzedaż autorskich projektów Studia. Niedawno sprzedaż popularnej serii The Wizards przekroczyła próg 350 tys. kopii.

  • Simteract miał ponad 370 tys. zysku netto w IV kw. 2022 r.
    Simteract miał ponad 370 tys. zysku netto w IV kw. 2022 r.

    Krakowski gamedeweloper z kwartału na kwartał polepsza swoje wyniki finansowe, osiągając w Q4 2022 r. ponad 2,3 mln przychodów ze sprzedaży i 373 tys. zł zysku netto. Simteract ciągle aktualizuje Train Life: A Railway Simulator - 9 marca pojawi się wersja Switch tytułu. Spółka pracuje też nad dwiema kolejnymi produkcjami.

  • 13 lutego 2023
    Draw Distance wyprodukuje grę dla Bloobera
    Draw Distance wyprodukuje grę dla Bloobera

    Bloober Team podpisał umowę z Draw Distance, w ramach której autorzy m.in. Serial Cleaners zrealizują nową produkcję do portfolio mistrzów horroru. Gra o kodowym tytule M jest zupełnie nowym projektem, który został poprzedzony ponad roczną pre-produkcją. Bloober Team posiada blisko 35 proc. akcji Draw Distance.

  • 10 lutego 2023
    Train Life: A Railway Simulator zadebiutuje na Nintendo Switch 9 marca
    Train Life: A Railway Simulator zadebiutuje na Nintendo Switch 9 marca

    Gra od krakowskiego studia Simteract, Train Life: A Railway Simulator, już za miesiąc, 9 marca, pojawi się na platformie Nintendo Switch. Wydawcą gry jest NACON, z którym Simteract kontynuuje współpracę przy tworzeniu kolejnej produkcji Taxi Life: A City Driving Simulator.

  • wczoraj
    Plot Twist szykuje się do debiutu na NewConnect
    Plot Twist szykuje się do debiutu na NewConnect

    Plot Twist złożył do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie dokument informacyjny w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Spółka liczy na dołączenie do grona firm publicznych wiosną tego roku, poinformował prezes Paweł Czapla. Studio ustaliło też datę premiery swojego autorskiego tytułu: "The Last Case of Benedict Fox" 27 kwietnia tego roku zadebiutuje na platformach Xbox Series X|S, Xbox One i PC. Wydawcą gry jest Rogue Games.

  • Huuuge zrobił odpis na IP gry Traffic Puzzle na kwotę 26 mln USD
    Huuuge zrobił odpis na IP gry Traffic Puzzle na kwotę 26 mln USD

    Huuuge dokonał odpisu na grę "Traffic Puzzle". W związku z tym spółka pomniejszy wartość księgową aktywa o około 26,1 mln USD, a stosowny odpis z tytułu utraty wartości zostanie ujęty w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym grupy za rok zakończony 31 grudnia 2022 roku.

  • Vivid Games przedstawił wyniki za styczeń
    Vivid Games przedstawił wyniki za styczeń

    Kluczowe tytuły studia wygenerowały w styczniu przychody na poziomie grudniowych, a ograniczenie ilości testowych kampanii płatnego pozyskiwanie użytkowników (UA) pozwoliło zwiększyć rentowność portfolio. Spółka wypracowała w styczniu 1,9 mln zł przychodu ze sprzedaży gier, a EBITDA wyniosła 0,2 mln zł. Wynik netto za styczeń, jest lepszy od grudniowego. Na koniec stycznia na rachunkach spółki był 1,0 mln zł.

  • 06 lutego 2023
    Vivid Games tworzy kolejną innowacyjną technologię
    Vivid Games tworzy kolejną innowacyjną technologię

    W grudniu Vivid Games rozpoczęła realizację projektu technologicznego, którego efektem będzie generator poziomów dla gier typu blast. Platforma przyspieszy rozwój Eroblast oraz LoveNest i pozwoli dużo szybciej tworzyć kolejne tytuły, o podobnej mechanice.

  • All In! Games dokonało 14,26 mln zł odpisów dot. wybranych gier w ciężar 2022 r.
    All In! Games dokonało 14,26 mln zł odpisów dot. wybranych gier w ciężar 2022 r.

    All In! Games, w konsekwencji przeprowadzenia szczegółowej analizy dotyczącej perspektyw sprzedażowych poszczególnych tytułów z portfolio, podjął decyzję o dokonaniu na dzień 31 grudnia 2022 r. odpisów aktualizujących o łącznej wartości 14,26 mln zł, podała spółka. Kwota odpisów będzie miała wpływ na wynik netto w 2022 r.

  • 01 lutego 2023
    PCF Group: SPO to teraz najlepsze rozwiązanie, bazowo zakładamy pozyskanie 250 mln zł
    PCF Group: SPO to teraz najlepsze rozwiązanie, bazowo zakładamy pozyskanie 250 mln zł

    Zarząd PCF Group ocenia, że wtórna oferta publiczna (SPO) jest w tym momencie optymalnym posunięciem dla spółki i pozwoli na przeskalowanie biznesu, po czym - około 2027/2028 r. - będzie można rozważać dalsze opcje strategiczne, takie jak pozyskanie strategicznego inwestora, wynika ze słów prezesa Sebastiana Wojciechowskiego. Spółka celuje w pozyskanie 250 mln zł, które mogą być uzupełnione finansowaniem dłużnym. Harmonogram oferty będzie znany za ok. miesiąc.

  • Plan dużej emisji akcji i rezygnacja z dywidendy zachwiały kursem akcji PCF Group
    Plan dużej emisji akcji i rezygnacja z dywidendy zachwiały kursem akcji PCF Group

    Giełdowy producent gier wideo przedstawił nową strategię, w której najwięcej emocji budzi punkt dotyczący wprowadzenia programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników oraz emisji nowych akcji o wartości od około 205 mln zł do około 295 mln zł. Dla inwestorów to spora niespodzianka, bo jeszcze kilka tygodni temu prezes PCF Group wykluczał opcję dodruku.

  • 31 stycznia 2023
    PCF Group przedstawiło nową strategię. W planach 6 gier w 4 lata i emisja akcji
    PCF Group przedstawiło nową strategię. W planach 6 gier w 4 lata i emisja akcji Nowa strategia PCF Group zakłada m.in. wyprodukowanie w ciągu najbliższych czterech lat sześciu gier - w tym także w nowych gatunkach - z wykorzystaniem wszystkich własnych zespołów deweloperskich, dalszą rozbudowę zespołów deweloperskich oraz wprowadzenie programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników lub współpracowników grupy na lata 2023-2027, podała spółka. W celu pokrycia wydatków związanych z nową strategią spółki, zarząd planuje pozyskać środki z nowej emisji akcji spółki w kwocie 205-295 mln zł.
  • 27 stycznia 2023
    W Grupie Kool2Play powołano spółkę do developmentu i monetyzacji oprogramowania Buffmaker
    W Grupie Kool2Play powołano spółkę do developmentu i monetyzacji oprogramowania Buffmaker

    Kool Things - spółka zależna Kool2Play - zdecydował o powołaniu spółki celowej pod firmą Buffmaker sp. z o.o., która będzie realizowała w całości proces developmentu i monetyzacji oprogramowania Buffmaker (poprzednio: "KoolTool"), podał Kool2Play.

  • 26 stycznia 2023
    Render Cube zwołuje Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy w celu dopuszczenia i wprowadzenia akcji na główny parkiet GPW
    Render Cube zwołuje Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy w celu dopuszczenia i wprowadzenia akcji na główny parkiet GPW

    Render Cube poinformował o zwołaniu nadzwyczajnego walnego zgromadzenia akcjonariuszy, które odbędzie się 21 lutego 2023 roku. Na zgromadzeniu akcjonariusze spółki zdecydują o dopuszczeniu i wprowadzeniu akcji Render Cube do obrotu na rynku regulowanym.

  • PlayWay zakończył book building dot. sprzedaży 860 152 akcji Movie Games, cena: 23 zł/szt.
    PlayWay zakończył book building dot. sprzedaży 860 152 akcji Movie Games, cena: 23 zł/szt.

    PlayWay zakończył book building dot. sprzedaży ponad 860 tys. akcji Movie Games. Wartość transakcji wyniosła 19,78 mln zł.

  • Starward Industries zostaje na dłużej w uniwersum Stanisława Lema
    Starward Industries zostaje na dłużej w uniwersum Stanisława Lema

    Krakowskie studio podpisało aneks do umowy ze spadkobiercą twórczości Stanisława Lema, na mocy którego zapewniło sobie wyłączność na produkcję gier wideo na podstawie powieści "Niezwyciężony" do 2028 r.

  • 25 stycznia 2023
    Prognozy wyników za IV kwartał dla trzech małych spółek gamingowych
    Prognozy wyników za IV kwartał dla trzech małych spółek gamingowych Krzysztof Tkocz, analityk DM BDM w raportach opracowanych w ramach Giełdowego Programu Wsparcia Pokrycia Analitycznego 3.0. przedstawił prognozy wyników za IV kwartał dla CreativeForge Games, Forever Entertainment i SimFabric.
  • 23 stycznia 2023
    PlayWay w drodze ABB chce wyjść z kolejnej spółki
    PlayWay w drodze ABB chce wyjść z kolejnej spółki

    PlayWay chce sprzedać w procesie budowy księgi popytu (ABB) cały posiadany pakiet akcji Movie Games. Oferta obejmuje 860.152 walorów, stanowiących 33,43 proc. w kapitale zakładowym spółki.

  • Vivid Games: Eroblast odnotował w grudniu wzrost dochodu o ponad 100 proc. wobec listopada
    Vivid Games: Eroblast odnotował w grudniu wzrost dochodu o ponad 100 proc. wobec listopada

    Vivid Games przedstawiła szacunkowe wyniki za grudzień i cały 2022 rok. Przychody narastająco to 37,3 mln zł. Wynik netto za 2022 rok wyniósł 0,82 mln zł, a EBITDA 4,9 mln zł. Na koniec grudnia na rachunkach spółki było 1,7 mln zł.

  • 20 stycznia 2023
    Road Studio ma umowę wydawniczą z GMG Label i Movie Games dot. ‚Alaskan Truck Simulator’
    Road Studio ma umowę wydawniczą z GMG Label i Movie Games dot. ‚Alaskan Truck Simulator’

    Road Studio zawarł z GMG Label Limited z siedzibą w Londynie oraz z Movie Games umowę współwydawniczą, na mocy której GMG Label Limited sfinansuje produkcję "Alaskan Truck Simulator" (ATS) na kwotę 1,08 mln euro, obejmującą koszty produkcji oraz marketingu, zaś Movie Games będzie odpowiedzialne za portowanie gry na Xbox Series X|S oraz na PlayStation 5, podało Road Studio.

  • 13 stycznia 2023
    Zmiana w zarządzie Ten Square Games
    Zmiana w zarządzie Ten Square Games

    Anna Idzikowska, chief growth officer złożyła rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu Ten Square Games z przyczyn osobistych ze skutkiem na koniec lutego br. Spółka poinformowała, że Idzikowska pozostanie zaangażowania w działalność spółki i będzie wspierać jej dalszy rozwój w roli stałej doradczyni strategicznej.

  • 12 stycznia 2023
    Feardemic wypuszcza jedną z pierwszych polskich gier na TikTok
    Feardemic wypuszcza jedną z pierwszych polskich gier na TikTok

    Feardemic, jako jedna z pierwszych polskich spółek, wypuszcza darmową grę na TikToka, tym samym wzmacniając misję firmy polegającą na zbudowaniu potęgi wydawniczej gier międzyplatformowych z horrorami od Hyper Casual po Hyper Intense. TikTok Dungeon miał premierę 11 stycznia 2023 r. i natychmiast zdobył olbrzymią popularność. W ciągu pierwszych 20 godzin, gra zdobyła ponad 38 tysięcy unikalnych użytkowników, generując przy tym 5.2 milionów polubień i notując w peaku ponad 900 graczy grających jednocześnie w grę.

  • Ubisoft ostro tnie prognozy finansowe i rezygnuje z kolejnych projektów
    Ubisoft ostro tnie prognozy finansowe i rezygnuje z kolejnych projektów

    Francuski gigant poddał pod wątpliwość obiegową opinię, że gaming przejdzie suchą stopą przez globalne spowolnienie. Ubisoft przyznał właśnie, że spodziewa się słabszych płatności w nadchodzących miesiącach, a dodatkowo przełożył premierę Skull & Bones i w konsekwencji zrewidował oczekiwania finansowe na cały rok obrotowy. W czwartek akcje spółki tracą kilkanaście procent.



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat