Gaming
- Obejrzyj za darmo zapis konferencji IKE Day! To 5 godzin praktycznej wiedzy o inwestowaniu! Sprawdź! REKLAMA
-
-
02 grudnia 2022
Ten Square Games chce dostosować 2,5-letnią strategię do aktualnej sytuacji i opublikuje ją z wynikami finansowymi na przełomie marca i kwietnia 2023 roku, poinformowała CFO Magdalena Jurewicz. Podkreśliła, że firma chce nadal dywersyfikować działalność przez nowe tytuły i potencjalne akwizycje.
-
01 grudnia 2022
CI Games poda dokładną datę przyszłorocznej premiery "Lords of the Fallen" na ok. 3 miesiące przed ostatecznym wydaniem, poinformował prezes Marek Tymiński.
-
PCF Group (People Can Fly) rozmawia o pozyskaniu wydawców dla projektów "Dagger" i "Victoria", poinformował prezes Sebastian Wojciechowski. Spółka rozważa także finansowanie dłużne.
-
Rada nadzorcza Creepy Jar powołała Grzegorza Piekarta na funkcję członka zarządu spółki od 1 stycznia 2023 r. Zarząd Creepy Jar będą tworzyć Krzysztof Kwiatek, Krzysztof Sałek, Tomasz Soból oraz Grzegorz Piekart.
-
30 listopada 2022
Gośćmi środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli przedstawiciele zarządu Games Operators SA. Tematem spotkania było omówienie bieżącej działalności spółki, najnowszych zapowiedzi oraz planów na najbliższą przyszłość.
-
Łukasz Mach złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu spółki ze skutkiem na 30 listopada 2022 r. Jego obowiązki przejmie dotychczasowy przewodniczący rady nadzorczej, Marcin Zaleński, jednocześnie największy akcjonariusz spółki.
-
Baked Games, należący do grupy PlayWay, notowany na New Connect producent i wydawca gier na komputery PC i konsole, poinformował o ustaleniu przez firmę Microsoft daty wprowadzenia gry Prison Simulator do sprzedaży na konsole Xbox na dzień 30 listopada.
-
Gry SimFabric oraz jej podmiotów zależnych zostały usunięte ze Steama, a samo konto zostało zablokowane. W środę akcje spółki tanieją o ponad 17 proc.
-
Gościem środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Przemysław Bieniek, prezes zarządu Baked Games SA. Tematem spotkania było omówienie realizacji planów i strategii spółki.
-
Prawie 2/3 Polaków (63 proc.) deklaruje, że korzysta z gier online, przy czym 40 proc. robi to codziennie, wynika z raportu "Digital Consumer Trends 2022", przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Blisko połowa ze wszystkich grających (45 proc.) posiada subskrypcję usług gamingowych.
-
28 listopada 2022
PCF Group odnotowało 15,53 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2022 r. wobec 24,69 mln zł zysku rok wcześniej.
-
-
25 listopada 2022
-
Big Cheese Studio ma za sobą kolejny kwartał z solidnymi dynamikami, które zawdzięcza niesłabnącej popularności tytułu Cooking Simulator oraz pozytywnemu odbiorowi gry w wersji na Oculus Quest 2
-
24 listopada 2022
Gośćmi czwartkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli przedstawiciele Creepy Jar SA: Krzysztof Kwiatek - prezes spółki oraz Grzegorz Piekart – dyrektor finansowy. Tematem spotkania było omówienie wyników finansowych za III kwartał 2022 r.
-
Vivid Games odnotował 2,84 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2022 r. wobec 87 tys. zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
-
Creepy Jar jest coraz bliżej przebicia rekordowych wyników z ubiegłego roku. Wysoka sprzedaż Green Hell na wszystkich platformach sprzętowych wspierana udaną premierą dodatku Animal Husbandry na PC pozwoliła Creepy Jar wypracować 15 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 6 proc. r/r) oraz 10,8 mln zł zysku netto w III kw. 2022 r. Spółka koncentruje się na produkcji Chimery oraz dalszym rozwoju Green Hell.
-
Amerykański potentat branży gier wesprze One More Level w pracach nad największym przedsięwzięciem krakowskiego studia – grą o kodowej nazwie Cyber Slash. Take-Two Interactive, poprzez markę wydawniczą Private Division, sfinansuje realizację projektu oraz będzie wydawcą gry.
-
23 listopada 2022
Huuuge odnotowało 15,3 mln USD skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2022 r. wobec 7,38 mln USD zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Skorygowany zysk netto wzrósł o 61,1 proc. r/r do 18,4 mln USD.
-
Movie Games sprzedało cały posiadany pakiet akcji Drago Entertainment, podało Movie Games. Transakcja została przeprowadzona według ceny ustalonej pod koniec października, która wyniosła 30 zł za jedną akcję, zarówno dla akcji dopuszczonych jak i niedopuszczonych. Tym samym do spółki wpłynęło ponad 3,25 mln zł.
-
Akcjonariusze CD Projektu zdecydują na nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu zwołanym na 20 grudnia o wprowadzeniu programu motywacyjnego na lata 2023-2027 oraz o emisji warrantów subskrypcyjnych związanej z jego realizacją, podała spółka.
-
22 listopada 2022
-
21 listopada 2022
-
W wyniku przeglądu opcji strategicznych PunkPirates postanowił zaproponować akcjonariuszom zmianę przedmiotu działalności na sektor Energy Tech, tj. na działalność związaną m.in. z wytwarzaniem energii ze zrównoważonych i odnawialnych źródeł, podała spółka. W związku z tym PunkPirates planuje zmianę nazwy oraz rozważa sprzedaż wszystkich posiadanych gier oraz gier w budowie, jak również akcji w posiadanych spółkach Raion Games oraz Games 4Experience.
-
18 listopada 2022
-
-
16 listopada 2022
Gośćmi środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli Błażej Szaflik, prezes zarządu i Karolina Koszuta, członkini zarządu Carbon Studio SA. Tematem spotkania było omówienie aktualnych wyników Grupy Kapitałowej Carbon Studio oraz przedstawienie biznesowych planów na przyszłość.
-
15 listopada 2022
Movie Games odnotowało 2,51 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2022 r. wobec 6,38 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
-
Narastająco po trzech kwartałach Carbon Studio wypracowało 3,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży i ponad 1,1 mln zł zysku netto. Jednocześnie biorąc pod uwagę sam trzeci kwartał br., spółka odnotowała ponad 4-krotny wzrost zysku netto r/r. Wartość jednostkowego wyniku netto od lipca do września wyniosła 0,25 mln zł. Zysk operacyjny EBIT liczył w tym czasie 0,09 mln zł, kiedy to w analogicznym okresie roku ub. odnotowano stratę. Na dobre wyniki finansowe spółki wpływ miała rosnąca popularność technologii VR/AR oraz stabilna sprzedaż autorskich tytułów studia.
-
Bloober Team odnotował 9,47 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2022 r. wobec 3,7 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Sprawdź