PARTNER SERWISU
cjxsrrxq

Gamivo: Pracujemy nad prospektem emisyjnym, który zamierzamy złożyć w KNF najszybciej jak to możliwe

Omawiane walory:

Gośćmi środowego webinaru inwestorskiego StockWatch.pl byli przedstawiciele zarządu Gamivo SA – Mateusz Śmieżewski oraz Tomasz Lewandowski. Tematem spotkania było omówienie wyników finansowych za I kwartał 2022 roku oraz plany na najbliższe miesiące.

Gamivo w pierwszych miesiącach 2022 roku odnotowało wysoką dynamikę wzrostu wyników finansowych. Przychody wyniosły 10,2 mln zł, natomiast zysk netto opiewał na 1,6 mln zł i był wyższy o 10 proc. niż w IV kwartale ur. Jak podkreślają przedstawiciele spółki, odnotowane wyniki są efektem obranego na początku roku kierunku rozwoju.

– Obecny rok obfituje w dużą liczbę głośnych premier, były już to chociażby: God of War, Dying Light 2: Stay Human, Lego Star Wars: The Skywalker Saga czy Elden Ring, który pobił rekord jeśli chodzi o największą liczbę preorderów w historii Gamivo. Obecnie dużym zainteresowaniem cieszy się z kolei Dune: Spice Wars. Z nadchodzących tytułów na pewno warto wymienić: A Plague Tale: Requiem, Gotham Knights, Hogwarts Legacy czy God of War Ragnarök. Ponadto żelaznymi punktami w kalendarzu graczy są premiery nowych odsłon sportowych serii. Cykle takie jak FIFA, NBA 2K czy Madden NFL cieszą się na Gamivo niesłabnącą popularnością. Oczywiście przesunięcia premier nie są w gamingu niczym nadzwyczajnym i już teraz wiadomo, że choćby Starfield, Suicide Squad: Kill The Justice League czy Baldur’s Gate 3, które miały być dużymi tegorocznymi premierami, ukażą się dopiero w 2023 roku. Z drugiej strony, rynek nie znosi próżni i z pewnością pojawią się jakieś „czarne konie”, które podbiją serca graczy i napędzą sprzedaż, tak jak w zeszłym roku uczynił to Valheim – powiedział Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu Gamivo.

Spółka współpracuje z influencerami gamingowymi, ale również ma partnerstwa z dużymi markami jak Żabka.

– Na początku roku przeprowadziliśmy wnikliwą analizę wszystkich naszych współprac i zdecydowaliśmy się zmienić podejście do partnerstw tak, aby skupić się na tych najbardziej rentownych. Dzięki temu możemy położyć nacisk na nawiązywanie strategicznych partnerstw z dużymi podmiotami – jak na przykład Plarium czy Żabka – z którymi jesteśmy w stanie przeprowadzić jakąś nietypową i atrakcyjną akcję. Oczywiście nie oznacza to, że zamykamy się na nowych streamerów, gdyż cały czas prowadzimy dla nich program afiliacyjny – powiedział Mateusz Śmieżewski.

Celem Gamivo na 2022 rok jest zwiększenie rentowności, automatyzacja procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności spółki. Ponadto jednym z priorytetów jest ciągłe zwiększanie bazy klientów korzystających z platformy transakcyjnej. Spółka wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji oraz buduje swoją pozycję rynkową na dwóch filarach: wysokiej jakości obsłudze klienta oraz konkurencyjnych cenach gier, dóbr cyfrowych i akcesoriów dla graczy.

– Gamivo nieustannie buduje swoją pozycję na rynku dystrybucji cyfrowej. Chcemy poszerzać grono naszych klientów i bardziej penetrować nasze najlepsze rynki Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Korei Południowej czy Japonii i przebijać nowe milestony liczby użytkowników platformy, a także docelowo zwiększać liczbę subskrybentów Gamivo SMART – powiedział prezes Gamivo.

Gamivo przeprowadziło także restrukturyzacje działów firmy.

– Aby usprawnić bieżące działania, zdecydowaliśmy się rozwiązać dział sprzedaży, a jego kompetencje przekazać innym zespołom. Po przeprowadzeniu wewnętrznej rekrutacji pracownicy Ci zasilili dział marketingu w roli Category Managerów lub nową komórkę – Business Development, którą utworzyli wraz z członkami zespołu obsługi klienta biznesowego. Planowo zmiany te mają sprawić, że dział Marketingu zyska większą elastyczność dostępności produktów pod konkretne kampanie marketingowe, natomiast Business Development ma na celu maksymalizację przychodów ze sprzedaży hurtowej, a do obowiązków zespołu będzie należało między innymi pozyskiwanie nowych dostawców oraz wdrażanie rozwiązań API – powiedział Mateusz Śmieżewski.

Spółka chce przejść z NewConnect na główny rynek GPW, ale prezes zaznacza, że przejściu raczej nie będzie towarzyszyła emisja akcji.

– Na ten moment nie planujemy przeprowadzać emisji. Jeżeli ta sytuacja ulegnie zmianie, zakomunikujemy to stosownymi kanałami oraz raportami. Pracujemy nad prospektem emisyjnym, który zamierzamy złożyć w Komisji Nadzoru Finansowego najszybciej, jak to możliwe – powiedział Mateusz Śmieżewski.

Gamivo to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Gamivo łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gamivo oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat