
Fot. spółka
Zysk operacyjny wyniósł 0,94 mln zł wobec 0,98 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 1,19 mln zł.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 3,74 mln zł w I kw. 2025 r. wobec 3,65 mln zł rok wcześniej.
– Mimo niepewności i wahań na światowych rynkach Gamivo odnotowało udany kwartał, pokazując, że nasz model biznesowy zapewnia stabilizację. Wprawdzie wyniki na początku tego roku są niższe niż w poprzednim kwartale, ale już wówczas sygnalizowaliśmy, że wzrost to efekt długoterminowych projektów rozliczanych z końcem roku. Różnica ta jest więc zgodna z przewidywaniami – powiedział członek zarządu Tomasz Lewandowski, cytowany w komunikacie poświęconym wynikom.
Spółka w I kw. 2025 r. kontynuowała zapoczątkowane we wrześniu prace związane z rozwojem kategorii gier mobilnych. Gamivo dostrzega potencjał dalszej rozbudowy tego segmentu, więc między innymi prowadzono działania pozwalające na dołączenie nowych dostawców, tym samym jeszcze uatrakcyjniając dostępną ofertę.
– Dostrzegamy, jakie rozwiązania sprawdzają się najlepiej i czego oczekują użytkownicy. Dlatego w kolejnych miesiącach będziemy kontynuować prace nad podnoszeniem komfortu korzystania z platformy, zwłaszcza przez osoby robiące zakupy za pomocą smartfonów. Jednym z priorytetów pozostaje także rozwój kategorii mobilnej, która jest bardzo popularna, ale dostrzegamy potencjał do jej dalszego wzrostu – powiedział prezes Mateusz Śmieżewski.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2025 r. wyniósł 1,03 mln zł wobec 0,8 mln zł zysku rok wcześniej.
Gamivo jest właścicielem Gamivo.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.