vzszgmur
Advertisement
PARTNER SERWISU
tzhwsgsa

Gamivo miało 0,96 mln zł zysku netto, 1,56 mln zł zysku EBITDA w III kw. 2024 r.

Omawiane walory:

Gamivo odnotowało 0,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2024 r. wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej.

gamivo, skup, akcje, emisja

Fot. spółka

Zysk operacyjny wyniósł 1,23 mln zł wobec 0,84 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 1,56 mln zł wobec 1,45 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 4,01 mln zł w III kw. 2024 r. wobec 10,39 mln zł rok wcześniej.

W III kwartale br. z opracowanej przez spółkę platformy korzystało blisko 5,8 mln użytkowników (wzrost 151 tys. kw/kw), a liczba dostawców wzrosła do 1 475, podano w komunikacie poświęconym wynikom.

– W III kwartale wypracowaliśmy 4 mln zł przychodów, 960 tys. zł zysku netto i 1,55 mln zł EBITDA. Wyniki, które osiągnęliśmy, pokazują, że nasza strategia rozwoju platformy daje efekt. Trzeba pamiętać, że sytuacja na rynku gier w ostatnich kwartałach była pełna wyzwań, a mimo to potrafiliśmy osiągnąć zadowalający poziom wyników. Rezultaty Gamivo są stabilne i bardziej przewidywalne – powiedział prezes Mateusz Śmieżewski, cytowany w komunikacie poświęconym wynikom.

➡ Poznaj StockWatch – umieściliśmy w portalu kilkadziesiąt znaków zapytania , które po kliknięciu wyświetlają opis funkcji. Sprawdź jak nasze dane i narzędzia mogą pomóc Ci w inwestowaniu.

Spółka we wrześniu wprowadziła nową kategorię produktów przeznaczoną na rynek mobilny. Sektor ten generuje niemal połowę wszystkich zysków w branży gamingowej. Co więcej, gracze mobilni charakteryzują się innymi, bardziej dynamicznymi przyzwyczajeniami do gier, dlatego Gamivo zakłada, że nowa kategoria zwiększy liczbę użytkowników na platformie, a także grono dostawców. Ponadto firma wraz z operatorem platformy realizowała w III kwartale szereg akcji marketingowych. Wśród partnerów znalazł się m.in. Eventim, który specjalizuje się w sprzedaży biletów na koncerty i festiwale. W sierpniu przeprowadzono także akcję z firmą Surfshark. Użytkownikom platformy udostępniono też promocję związaną z grą „World of Warships”. Mniejsze akcje promocyjne obejmowały marki takie jak: Centre of Excellence, Babbel, Novakid i MyHeritage.

– Gamivo jest już na etapie, gdy czujemy swoją ugruntowaną i silną pozycję. Natomiast niezmiennie poszukujemy nowych metod i kierunków rozwoju, także w perspektywie umocnienia zasięgów na rynkach o dużym potencjale. Wprowadzenie na platformę produktów dla graczy mobilnych to dla nas kolejny ważny krok. Zmierzające ku temu prace rozpoczęliśmy jeszcze na początku tego roku. Pierwsze efekty, podobnie jak reakcje użytkowników są bardzo pozytywne – dodał członek zarządu Bartłomiej Skarbiński.

Strategia rozbudowy oferty będzie realizowana także w kolejnych miesiącach. Po wprowadzeniu produktów dla gier mobilnych następnym celem jest dotarcie do nowych grup odbiorców poprzez dodanie kolejnej kategorii, tym razem niezwiązanej z gamingiem. Jej premiera planowana jest na końcówkę 2024 roku.

W okresie I-III kw. 2024 r. spółka miała 2,72 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 6,08 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 11,67 mln zł w porównaniu z 33,31 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2024 r. wyniósł 2,64 mln zł wobec 0,71 mln zł straty rok wcześniej.

Gamivo jest właścicielem Gamivo.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat