Spółka: gamivo
-
-
Gamivo odnotowało 0,69 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2025 r. wobec 0,82 mln zł zysku rok wcześniej.
-
Gamivo w IV kwartale 2024 r. odnotowało skorygowany zysk netto na poziomie 2,8 mln, a wynik EBITDA wyniósł 2,9 mln zł.
-
Gamivo odnotowało 0,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2024 r. wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej.
-
Gamivo ogłosiło zaproszenie do składania ofert sprzedaży 80 tys. akcji spółki, które stanowią ok. 4,29 proc. kapitału zakładowego. Proponowana cena skupu akcji w ramach zaproszenia wynosi 100 zł.
-
Gamivo wypracowało w 2023 r. 40,5 mln zł skonsolidowanych przychodów, skorygowany skonsolidowany zysk netto wyniósł blisko 6,5 mln zł, a jednostkowy zysk netto 9,3 mln zł. Zarząd spółki będzie rekomendować Walnemu Zgromadzeniu wypłatę dywidendy w wysokości 6 mln zł.
-
Gamivo ogłosiło zmianę strategii biznesowej. Celem firmy jest uproszczenie struktury oraz przygotowanie jej do licencjonowania platformy przez inne podmioty. Elementem strategii jest sprzedaż Gamivo.com Limited, dotychczas jedynego operatora platformy, który odpowiadał przede wszystkim za obsługę płatności – od klientów, do dostawców oraz pomiędzy systemami płatności. W nowej strategii spółka skupi się na rozwoju technologicznym platformy i poszerzaniu oferty produktowej.
-
W III kw. 2023 r. Gamivo wypracowało przychody w wysokości 10,4 mln zł i zysk netto na poziomie 1 mln zł. W raportowanym okresie obroty spółki skurczyły się r/r o 1/4 do 45 mln zł. Spółka przyznała, że w recesja i dotkliwa inflacja odbiły się na sprzedaży nawet na tych długo wyczekiwanych przez graczy premierach.
-
Do grona partnerów Gamivo dołączył Payback, czyli jeden z najpopularniejszych programów lojalnościowych. Spółka rozwija także dotychczasowe współprace, w tym z Coca-Colą oraz ISIC.
-
Gamivo rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na zniżki. Dzięki temu gry na platformie Gamivo dostępne będą nawet 20 proc. taniej.
-
Zakończył się czas na składanie ofert sprzedaży akcji Gamivo po cenie 100 zł za sztukę. Z drugiego zaproszenia skorzystało wielu inwestorów. Złożono oferty na sprzedaż 882.569 akcji, a stopa redukcji wyniosła 94,33 proc.
-
Gamivo ogłosiła drugie zaproszenie do składania ofert sprzedaży akcji po cenie 100 zł za jedną akcję. Oferty można składać do 20 września.
-
Gamivo zdecydowało o kontynuowaniu skupu akcji własnych i ogłosiło drugie zaproszenie do sprzedaży 50 tys. akcji spółki stanowiących ok. 2,48 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu. Proponowana cena nabycia akcji wynosi 100 zł za sztukę.
-
Po stosunkowo spokojnych w branży wakacjach, rynek gier nabiera rozbiegu. Tylko we wrześniu na graczy czeka wiele nowych premier, z których najgorętszą jest Starfield - nowy tytuł od Bethesdy. Gracze mogą powiedzieć, że wrzesień jest swoistą "klęską urodzaju".
-
Gościem środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Mateusz Śmieżewski, prezes spółki GAMIVOSA. Podczas spotkania na gorąco omówiono wyniki finansowe za II kwartał 2023 r., kondycję spółki i jej najbliższe plany.
-
Za Gamivo wymagający kwartał. Z jednej strony spółka mierzyła się z sezonowym brakiem wielkich premier, a z drugiej z osłabieniem europejskiej waluty względem złotego. Prezes Mateusz Śmieżewski liczy na ożywienie rynku w drugiej połowie roku.
-
Gamivo ogłosiło zaproszenie do składania ofert sprzedaży akcji po z góry ustalonej cenie 100 zł za jeden papier. Bieżący kurs spółki to 58 zł. Oferta jest ograniczona czasowo i potrwa do 23 sierpnia.
-
Gamivo i Wargaming przygotowali kolejną ofertę promocyjną dla graczy. Tym razem czekają na nich karty podarunkowe o wartości 10 euro i dodatkowe bonusy w grze World of Warships. Promocja przeznaczona jest dla początkujących graczy, bo aby otrzymać nagrodę, trzeba rozpocząć marynarską przygodę i wygrać 10 losowych bitew w grze.
-
Inwestorzy posiadający akcje Gamivo na koniec notowań 28 czerwca 2023 r. uzyskali uprawnienia do otrzymania akcji gratisowych. Emisja tych akcji odbywa się w stosunku 1:1, czyli na każdą posiadaną akcję spółki akcjonariusze dostaną jedną akcję gratisową. Akcje te będą widoczne na rachunkach maklerskich inwestorów po ich rejestracji w KDPW, co powinno mieć miejsce na przełomie III i IV kwartału br. Wprowadzenie akcji do giełdowego obrotu możliwe jest jeszcze w tym roku.
-
Akcjonariusze Gamivo zdecydowali o przeprowadzeniu skupu akcji własnych oraz emisji akcji gratisowych. Jak tłumaczy spółka, jest to alternatywna metoda dystrybucji zysku za rekordowy 2022 rok, względem wypłaty dywidendy, z której WZA zrezygnowało. Skup wyniesie do 20 proc. akcji własnych, a emisja akcji gratisowych odbędzie się w stosunku 1:1, czyli na każdą posiadaną akcje Gamivo, akcjonariusze dostaną jedną akcję gratisową. Celem tych działań, poza dystrybucją zysku do akcjonariuszy, jest poprawa płynności notowań akcji spółki.
-
Gamivo kontynuuje świetną passę. Spółka w I kwartale wygenerowała 56,3 mln zł obrotu i rekordowe 12,4 mln zł przychodu. Z kolei zysk netto wzrósł o 124 proc. r/r i wyniósł historyczne 3,5 mln zł.
-
Spółka Gamivo w 2023 roku stawia między innymi na rozwój bazy użytkowników. Jedną z dróg prowadzących do tego celu są współprace z dużymi markami, wśród których właśnie pojawiła się Coca-Cola. Dzięki wspólnej akcji obu firm klienci mają możliwość wymiany punktów zbieranych w aplikacji Coca-Coli na kody zniżkowe, które można wykorzystać na platformie Gamivo.
-
Gamivo zwołała Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy, które zdecyduje o przeprowadzeniu skupu akcji własnych oraz emisji akcji gratisowych. Jest to alternatywna metoda dystrybucji zysku za rekordowy 2022 rok, względem wypłaty dywidendy, z której WZA zrezygnowało. Jak tłumaczy spółka, celem tych działań, poza dystrybucją zysku do akcjonariuszy, jest poprawa płynności notowań akcji spółki.
-
Spółka Gamivo wprowadziła automatyczną weryfikację tożsamości klientów za pomocą platformy SumSub. Rozwiązanie to umożliwia szybsze i bardziej precyzyjne weryfikowanie danych użytkowników, a tym samym zwiększenie poziomu bezpieczeństwa transakcji.
-
Spółka Gamivo nieustannie pracuje nad udoskonaleniem swojej platformy łączącej e-commerce oraz gaming. Dzięki temu gamivo.com jest jednym z pierwszych serwisów, gdzie została wdrożona usługa PP ACDC, czyli PayPal advanced credit and debit card payments. Dzięki nowej funkcjonalności klienci zyskali możliwość płacenia kartami kredytowymi i debetowymi także poprzez PayPal. Dodatkowo w ramach prowadzonej akcji marketingowej, wybrani użytkownicy PayPal otrzymali kupon ze zniżką do wykorzystania na platformie Gamivo
-
Gośćmi wtorkowego webinaru inwestorskiego StockWatch.pl byli Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu i Tomasz Lewandowski, członek zarządu GAMIVO SA. Tematem spotkania były najnowsze wyniki finansowe oraz plany na kolejne kwartały.
-
Właściciel platformy transakcyjnej dla graczy ma za sobą rekordowy rok. Spółka wygenerowała 232 mln zł obrotu i ponad 44,2 mln zł przychodu, obie te liczby są wyższe niż w poprzednim okresie. Zysk netto wyniósł zaś prawie 7,1 mln zł, co oznacza wzrost o 115 proc. względem 2021 roku. Z kolei wskaźnik EBITDA osiągnął historyczne 11 mln zł. Gamivo planuje przeznaczyć na wypłatę dywidendy 10,5 mln zł, co daje 10,42 zł na akcję.
-
Spółka Gamivo rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów. Poprzednie cieszyły się dużym zainteresowaniem, pozytywnie wpływając na rozpoznawalność marki Gamivo oraz wzrost liczby i zwiększenie zaangażowania użytkowników.
-
Tar Heel Capital Pathfinder zwiększył udział w kapitale Gamivo o 1 pkt. proc. i obecnie posiada już 68,48 proc. akcji spółki. Zarządzający funduszu uważają, że obecne wyceny spółek działających w dynamicznych branżach jak e-commerce i gaming są na bardzo atrakcyjnym poziomie.
-
Platforma transakcyjna dla graczy, której właścicielem poprzez spółkę zależną jest Gamivo, sprzedała 1,85 mln produktów w IV kwartale 2022 r., co stanowi rekordowy wynik w jej historii.
-
Właściciel platformy transakcyjnej dla graczy w 2022 roku kontynuował intensywny rozwój serwisu, usprawniając dotychczasowe, a także dodając nowe funkcjonalności. Spółka wprowadziła m.in. kolejne działania SEO, nowy system promowania ofert, a także geotargeting, czyli funkcję kierowania geograficznego. Automatyzacja i udoskonalenie platformy pozytywnie wpływa na rentowność biznesu. Po trzech kwartałach br. Gamivo odnotowało zysk netto wyższy o 50 proc. względem analogicznego okresu 2021 roku.
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Sprawdź