PARTNER SERWISU
lxipbkqc

Spółka: gamivo

  • Gamivo miało 0,7 mln zł zysku netto w I kw. 2025 r.
    Gamivo miało 0,7 mln zł zysku netto w I kw. 2025 r.

    Gamivo odnotowało 0,69 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2025 r. wobec 0,82 mln zł zysku rok wcześniej.

  • Gamivo miało 5,6 mln zł przychodów w IV kw. 2024 r.
    Gamivo miało 5,6 mln zł przychodów w IV kw. 2024 r.

    Gamivo w IV kwartale 2024 r. odnotowało skorygowany zysk netto na poziomie 2,8 mln, a wynik EBITDA wyniósł 2,9 mln zł.

  • Gamivo miało 0,96 mln zł zysku netto, 1,56 mln zł zysku EBITDA w III kw. 2024 r.
    Gamivo miało 0,96 mln zł zysku netto, 1,56 mln zł zysku EBITDA w III kw. 2024 r.

    Gamivo odnotowało 0,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2024 r. wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej.

  • Gamivo ogłosiło zaproszenie do składania ofert sprzedaży 80 tys. akcji po 100 zł/szt.
    Gamivo ogłosiło zaproszenie do składania ofert sprzedaży 80 tys. akcji po 100 zł/szt.

    Gamivo ogłosiło zaproszenie do składania ofert sprzedaży 80 tys. akcji spółki, które stanowią ok. 4,29 proc. kapitału zakładowego. Proponowana cena skupu akcji w ramach zaproszenia wynosi 100 zł.

  • Gamivo wdrożyło nową strategię i planuje wypłatę dywidendy za 2023 r.
    Gamivo wdrożyło nową strategię i planuje wypłatę dywidendy za 2023 r.

    Gamivo wypracowało w 2023 r. 40,5 mln zł skonsolidowanych przychodów, skorygowany skonsolidowany zysk netto wyniósł blisko 6,5 mln zł, a jednostkowy zysk netto 9,3 mln zł. Zarząd spółki będzie rekomendować Walnemu Zgromadzeniu wypłatę dywidendy w wysokości 6 mln zł.

  • Gamivo w nowej strategii skoncentruje się na rozwoju platformy dystrybucji gier
    Gamivo w nowej strategii skoncentruje się na rozwoju platformy dystrybucji gier

    Gamivo ogłosiło zmianę strategii biznesowej. Celem firmy jest uproszczenie struktury oraz przygotowanie jej do licencjonowania platformy przez inne podmioty. Elementem strategii jest sprzedaż Gamivo.com Limited, dotychczas jedynego operatora platformy, który odpowiadał przede wszystkim za obsługę płatności – od klientów, do dostawców oraz pomiędzy systemami płatności. W nowej strategii spółka skupi się na rozwoju technologicznym platformy i poszerzaniu oferty produktowej.

  • Gamivo z niższymi wynikami w III kwartale. Recesja i inflacja odbiły się na sprzedaży długo wyczekiwanych tytułów
    Gamivo z niższymi wynikami w III kwartale. Recesja i inflacja odbiły się na sprzedaży długo wyczekiwanych tytułów

    W III kw. 2023 r. Gamivo wypracowało przychody w wysokości 10,4 mln zł i zysk netto na poziomie 1 mln zł. W raportowanym okresie obroty spółki skurczyły się r/r o 1/4 do 45 mln zł. Spółka przyznała, że w recesja i dotkliwa inflacja odbiły się na sprzedaży nawet na tych długo wyczekiwanych przez graczy premierach.

  • Nowe akcje marketingowe Gamivo. Na liście między innymi Payback i Coca-Cola
    Nowe akcje marketingowe Gamivo. Na liście między innymi Payback i Coca-Cola

    Do grona partnerów Gamivo dołączył Payback, czyli jeden z najpopularniejszych programów lojalnościowych. Spółka rozwija także dotychczasowe współprace, w tym z Coca-Colą oraz ISIC.

  • Gamivo rozpoczęło kolejną akcję promocyjną z siecią Żabka
    Gamivo rozpoczęło kolejną akcję promocyjną z siecią Żabka

    Gamivo rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na zniżki. Dzięki temu gry na platformie Gamivo dostępne będą nawet 20 proc. taniej.

  • GAMIVO skupiło 50 tys. akcji własnych
    GAMIVO skupiło 50 tys. akcji własnych

    Zakończył się czas na składanie ofert sprzedaży akcji Gamivo po cenie 100 zł za sztukę. Z drugiego zaproszenia skorzystało wielu inwestorów. Złożono oferty na sprzedaż 882.569 akcji, a stopa redukcji wyniosła 94,33 proc.

  • GAMIVO kończy buy back. Oferta 100 zł za akcję wygasa 20 września
    GAMIVO kończy buy back. Oferta 100 zł za akcję wygasa 20 września

    Gamivo ogłosiła drugie zaproszenie do składania ofert sprzedaży akcji po cenie 100 zł za jedną akcję. Oferty można składać do 20 września.

  • Gamivo kontynuuje skup akcji własnych po 100 zł za sztukę
    Gamivo kontynuuje skup akcji własnych po 100 zł za sztukę

    Gamivo zdecydowało o kontynuowaniu skupu akcji własnych i ogłosiło drugie zaproszenie do sprzedaży 50 tys. akcji spółki stanowiących ok. 2,48 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu. Proponowana cena nabycia akcji wynosi 100 zł za sztukę.

  • GAMIVO: Nadchodzi gamingowa klęska urodzaju
    GAMIVO: Nadchodzi gamingowa klęska urodzaju

    Po stosunkowo spokojnych w branży wakacjach, rynek gier nabiera rozbiegu. Tylko we wrześniu na graczy czeka wiele nowych premier, z których najgorętszą jest Starfield - nowy tytuł od Bethesdy. Gracze mogą powiedzieć, że wrzesień jest swoistą "klęską urodzaju".

  • GAMIVO: Pod względem premier drugie półrocze zapowiada się niesamowicie gorąco
    GAMIVO: Pod względem premier drugie półrocze zapowiada się niesamowicie gorąco

    Gościem środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Mateusz Śmieżewski, prezes spółki GAMIVOSA. Podczas spotkania na gorąco omówiono wyniki finansowe za II kwartał 2023 r., kondycję spółki i jej najbliższe plany.

  • Brak premier i umocnienie złotego wyhamowały wyniki Gamivo
    Brak premier i umocnienie złotego wyhamowały wyniki Gamivo

    Za Gamivo wymagający kwartał. Z jednej strony spółka mierzyła się z sezonowym brakiem wielkich premier, a z drugiej z osłabieniem europejskiej waluty względem złotego. Prezes Mateusz Śmieżewski liczy na ożywienie rynku w drugiej połowie roku.

  • Gamivo rozpoczęło skup akcji własnych po 100 zł za sztukę
    Gamivo rozpoczęło skup akcji własnych po 100 zł za sztukę

    Gamivo ogłosiło zaproszenie do składania ofert sprzedaży akcji po z góry ustalonej cenie 100 zł za jeden papier. Bieżący kurs spółki to 58 zł. Oferta jest ograniczona czasowo i potrwa do 23 sierpnia.

  • Gamivo i Wargaming uruchamiają kolejną promocję
    Gamivo i Wargaming uruchamiają kolejną promocję

    Gamivo i Wargaming przygotowali kolejną ofertę promocyjną dla graczy. Tym razem czekają na nich karty podarunkowe o wartości 10 euro i dodatkowe bonusy w grze World of Warships. Promocja przeznaczona jest dla początkujących graczy, bo aby otrzymać nagrodę, trzeba rozpocząć marynarską przygodę i wygrać 10 losowych bitew w grze.

  • Akcjonariusze Gamivo uzyskali uprawnienia do otrzymania akcji gratisowych
    Akcjonariusze Gamivo uzyskali uprawnienia do otrzymania akcji gratisowych

    Inwestorzy posiadający akcje Gamivo na koniec notowań 28 czerwca 2023 r. uzyskali uprawnienia do otrzymania akcji gratisowych. Emisja tych akcji odbywa się w stosunku 1:1, czyli na każdą posiadaną akcję spółki akcjonariusze dostaną jedną akcję gratisową. Akcje te będą widoczne na rachunkach maklerskich inwestorów po ich rejestracji w KDPW, co powinno mieć miejsce na przełomie III i IV kwartału br. Wprowadzenie akcji do giełdowego obrotu możliwe jest jeszcze w tym roku.

  • Gamivo zdecydowało o przeprowadzeniu skupu akcji i emisji akcji gratisowych dla akcjonariuszy
    Gamivo zdecydowało o przeprowadzeniu skupu akcji i emisji akcji gratisowych dla akcjonariuszy

    Akcjonariusze Gamivo zdecydowali o przeprowadzeniu skupu akcji własnych oraz emisji akcji gratisowych. Jak tłumaczy spółka, jest to alternatywna metoda dystrybucji zysku za rekordowy 2022 rok, względem wypłaty dywidendy, z której WZA zrezygnowało. Skup wyniesie do 20 proc. akcji własnych, a emisja akcji gratisowych odbędzie się w stosunku 1:1, czyli na każdą posiadaną akcje Gamivo, akcjonariusze dostaną jedną akcję gratisową. Celem tych działań, poza dystrybucją zysku do akcjonariuszy, jest poprawa płynności notowań akcji spółki.

  • Gamivo wypracowało 3,5 mln zł zysku netto w I kwartale. „Potrafimy wykorzystać potencjał dużych produkcji”
    Gamivo wypracowało 3,5 mln zł zysku netto w I kwartale. „Potrafimy wykorzystać potencjał dużych produkcji”

    Gamivo kontynuuje świetną passę. Spółka w I kwartale wygenerowała 56,3 mln zł obrotu i rekordowe 12,4 mln zł przychodu. Z kolei zysk netto wzrósł o 124 proc. r/r i wyniósł historyczne 3,5 mln zł.

  • Gamivo nawiązało współpracę z Coca-Colą
    Gamivo nawiązało współpracę z Coca-Colą

    Spółka Gamivo w 2023 roku stawia między innymi na rozwój bazy użytkowników. Jedną z dróg prowadzących do tego celu są współprace z dużymi markami, wśród których właśnie pojawiła się Coca-Cola. Dzięki wspólnej akcji obu firm klienci mają możliwość wymiany punktów zbieranych w aplikacji Coca-Coli na kody zniżkowe, które można wykorzystać na platformie Gamivo.

  • Gamivo chce przeprowadzić skup akcji i emisję akcji gratisowych dla akcjonariuszy
    Gamivo chce przeprowadzić skup akcji i emisję akcji gratisowych dla akcjonariuszy

    Gamivo zwołała Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy, które zdecyduje o przeprowadzeniu skupu akcji własnych oraz emisji akcji gratisowych. Jest to alternatywna metoda dystrybucji zysku za rekordowy 2022 rok, względem wypłaty dywidendy, z której WZA zrezygnowało. Jak tłumaczy spółka, celem tych działań, poza dystrybucją zysku do akcjonariuszy, jest poprawa płynności notowań akcji spółki.

  • Gamivo wprowadza funkcję automatycznej weryfikacji SumSub
    Gamivo wprowadza funkcję automatycznej weryfikacji SumSub

    Spółka Gamivo wprowadziła automatyczną weryfikację tożsamości klientów za pomocą platformy SumSub. Rozwiązanie to umożliwia szybsze i bardziej precyzyjne weryfikowanie danych użytkowników, a tym samym zwiększenie poziomu bezpieczeństwa transakcji.

  • Gamivo rozwija współpracę z PayPal
    Gamivo rozwija współpracę z PayPal

    Spółka Gamivo nieustannie pracuje nad udoskonaleniem swojej platformy łączącej e-commerce oraz gaming. Dzięki temu gamivo.com jest jednym z pierwszych serwisów, gdzie została wdrożona usługa PP ACDC, czyli PayPal advanced credit and debit card payments. Dzięki nowej funkcjonalności klienci zyskali możliwość płacenia kartami kredytowymi i debetowymi także poprzez PayPal. Dodatkowo w ramach prowadzonej akcji marketingowej, wybrani użytkownicy PayPal otrzymali kupon ze zniżką do wykorzystania na platformie Gamivo

  • GAMIVO: Naszym głównym celem jest wzrost bazy klientów oraz zysku
    GAMIVO: Naszym głównym celem jest wzrost bazy klientów oraz zysku

    Gośćmi wtorkowego webinaru inwestorskiego StockWatch.pl byli Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu i Tomasz Lewandowski, członek zarządu GAMIVO SA. Tematem spotkania były najnowsze wyniki finansowe oraz plany na kolejne kwartały.

  • Rekordowe wyniki GAMIVO za 2022 rok. Spółka na pierwszą dywidendę chce przeznaczyć 10,5 mln zł
    Rekordowe wyniki GAMIVO za 2022 rok. Spółka na pierwszą dywidendę chce przeznaczyć 10,5 mln zł

    Właściciel platformy transakcyjnej dla graczy ma za sobą rekordowy rok. Spółka wygenerowała 232 mln zł obrotu i ponad 44,2 mln zł przychodu, obie te liczby są wyższe niż w poprzednim okresie. Zysk netto wyniósł zaś prawie 7,1 mln zł, co oznacza wzrost o 115 proc. względem 2021 roku. Z kolei wskaźnik EBITDA osiągnął historyczne 11 mln zł. Gamivo planuje przeznaczyć na wypłatę dywidendy 10,5 mln zł, co daje 10,42 zł na akcję.

  • Gamivo i Żabka ruszają z kolejną akcją marketingową
    Gamivo i Żabka ruszają z kolejną akcją marketingową

    Spółka Gamivo rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów. Poprzednie cieszyły się dużym zainteresowaniem, pozytywnie wpływając na rozpoznawalność marki Gamivo oraz wzrost liczby i zwiększenie zaangażowania użytkowników.

  • Fundusz Tar Heel Capital Pathfinder zwiększa zaangażowanie w Gamivo
    Fundusz Tar Heel Capital Pathfinder zwiększa zaangażowanie w Gamivo

    Tar Heel Capital Pathfinder zwiększył udział w kapitale Gamivo o 1 pkt. proc. i obecnie posiada już 68,48 proc. akcji spółki. Zarządzający funduszu uważają, że obecne wyceny spółek działających w dynamicznych branżach jak e-commerce i gaming są na bardzo atrakcyjnym poziomie.

  • Platforma Gamivo sprzedała rekordowe 1,85 mln produktów w IV kw. 2022 r.
    Platforma Gamivo sprzedała rekordowe 1,85 mln produktów w IV kw. 2022 r.

    Platforma transakcyjna dla graczy, której właścicielem poprzez spółkę zależną jest Gamivo, sprzedała 1,85 mln produktów w IV kwartale 2022 r., co stanowi rekordowy wynik w jej historii.

  • Gamivo w 2022 roku postawiło na automatyzację i udoskonalenie platformy
    Gamivo w 2022 roku postawiło na automatyzację i udoskonalenie platformy

    Właściciel platformy transakcyjnej dla graczy w 2022 roku kontynuował intensywny rozwój serwisu, usprawniając dotychczasowe, a także dodając nowe funkcjonalności. Spółka wprowadziła m.in. kolejne działania SEO, nowy system promowania ofert, a także geotargeting, czyli funkcję kierowania geograficznego. Automatyzacja i udoskonalenie platformy pozytywnie wpływa na rentowność biznesu. Po trzech kwartałach br. Gamivo odnotowało zysk netto wyższy o 50 proc. względem analogicznego okresu 2021 roku.



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat