PARTNER SERWISU
hyhtzawo

Gamivo miało 5,6 mln zł przychodów w IV kw. 2024 r.

Omawiane walory:

Gamivo w IV kwartale 2024 r. odnotowało skorygowany zysk netto na poziomie 2,8 mln, a wynik EBITDA wyniósł 2,9 mln zł.

gamivo, akcje, wyniki, handel, gaming,

Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu Gamivo.

– Każdy kwartał 2024 roku odkrywał przed nami nowy potencjał. Był to bardzo aktywny okres, który zaowocował nowymi produktami i kategoriami. Gamivo to dziś platforma, która oferuje coraz szerszą bazę produktów. Oczywiście rdzeniem pozostają gry wideo, ale oprócz nich klienci mogą sięgnąć także po wprowadzone niedawno doładowania w tytułach mobilnych. Urozmaicanie oferty pomaga przyciągać użytkowników, których liczba na koniec 2024 roku osiągnęła blisko 5,95 mln osób – mówi Mateusz Śmieżewski, prezes Gamivo SA.

Realizowana strategia widoczna jest także w wynikach finansowych. W IV kwartale 2024 r. GAMIVO odnotowało skorygowany zysk netto na poziomie 2,8 mln, a wynik EBITDA wyniósł 2,9 mln zł. Przychody w omawianym okresie wyniosły 5,6 mln zł.

– Warto wskazać, że wyższe przychody w IV kwartale wynikają z rozliczenia długoterminowych projektów IT realizowanych w trakcie 2024 roku. Zgodnie z harmonogramem ich zakończenie i finalne rozliczenie nastąpiło właśnie w ostatnim kwartale, co istotnie wpłynęło na wyniki za ten okres – wyjaśnia Tomasz Lewandowski, członek zarządu Gamivo.

W całym 2024 roku spółka wypracowała 17,2 mln zł przychodów, zysk netto wyniósł 5,5 mln zł, a wynik EBITDA wzrósł o 20 proc. r/r i osiągnął 7,4 mln zł. Spółka we wrześniu wprowadziła nową kategorię przeznaczoną na rynek mobilny. Przygotowała także rozwiązania ułatwiające dalsze urozmaicanie portfolio produktowego.

– Dywersyfikujemy działalność platformy, co pozwala nam na zwiększenie grupy klientów docelowych. Wdrażanie nowych typów produktów jest istotne w kontekście rozszerzania działalności i otwarcia na kolejne branże oraz rynki. Ta strategia przynosi dobre rezultaty, więc chcemy konsekwentnie rozwijać serwis w tym kierunku – dodaje Bartłomiej Skarbiński, członek zarządu Gamivo SA.

Spółka w 2025 roku chce dalej pracować nad rozwojem oferty. Gamivo w tym roku rozważa także wdrożenie technologii AI m.in. w zakresie obsługi klienta. Skumulowana liczba użytkowników platformy Gamivo na koniec grudnia 2024 roku wyniosła już blisko 5,95 mln osób (wzrost 171 tys. k/k), a liczba dostawców osiągnęła 1523.

➡ Spółki dywidendowe – kalendarium, kwoty, wiadomości i komunikaty dotyczące dywidend w jednym miejscu ➡ Sprawdź!

Gamivo jest właścicielem Gamivo.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat