Gamivo ma za sobą pracowity rok. Spółka przede wszystkim poszerzyła asortyment o akcesoria dla graczy jak np. klawiatury i myszki oraz weszła w sektor cloud gamingu, poprzez współpracę z serwisem Boosteroid.
– Poszerzenie asortymentu o produkty fizyczne było odpowiedzią na potrzeby graczy. Chcemy dostarczać im nie tylko gry, ale także akcesoria, dzięki którym rozgrywka będzie jeszcze przyjemniejsza. Jest też częścią realizowania wizji Gamivo jako miejsca, gdzie gracze znajdą wszystko co potrzebują do realizowania swojej pasji. System cały czas powiększa asortyment jako, że to merchanci prezentują coraz więcej nowych ofert – powiedzieli przedstawiciele zarządu.
– Granie w chmurze zyskuje coraz większą popularność, a wartość tego segmentu rynku dynamicznie rośnie. Dlatego Gamivo pod koniec 2021 r. nawiązało współpracę z serwisem Boosteroid, który jest jedną z największych w Europie platform cloud gamingowych – powiedzieli przedstawiciele zarządu.
Oprócz tego Gamivo zintensyfikowało działania SEO oraz rozwijało projekt Gamivo Smart. O spółce głośno było także przy okazji ubiegłorocznej gali FAME MMA 11, której Gamivo było sponsorem.
– W poprzednim roku skupieni byliśmy na zwiększeniu naszej widoczności, stąd m.in kampania z Fame MMA. Największą trudnością jest pozyskiwanie nowych użytkowników w efektywny sposób, niemniej nieustannie sprawdzamy nowe źródła i optymalizujemy je, aby sprowadzić wspomnianych użytkowników jak najwięcej – podsumowali przedstawiciele Gsamivo SA.
Cele na 2022 r.
Gamivo jest świeżo po publikacji planów na najbliższe kwartały. Spółka w 2022 roku stawia na zwiększenie rentowności, automatyzację procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności.
– Rok 2021 minął pod znakiem rozwoju oferty produktowej, natomiast w tym roku zamierzamy przede wszystkim skalować rozwiązania oraz je automatyzować. Planujemy nie tylko wdrożyć zupełnie nowe działania, ale także udoskonalić te, które funkcjonują już w spółce, lecz pozostawiają pole do dalszego rozwoju jak np. usługa Gamivo Smart. Liczymy, że zaplanowane przez nas działania pomogą w osiąganiu coraz lepszych rezultatów – komentują przedstawiciele spółki.
W planach przejście na duży parkiet
Jednym z założeń na bieżący rok jest zmiana parkietu. Gamivo od kwietnia 2021 roku jest notowane na rynku NewConnect, ale już teraz jasno deklaruje chęć przejścia na rynek główny GPW.
– Nie jesteśmy w stanie podać dzisiaj konkretnej daty, jako że ten proces jest zależny nie tylko od działań spółki. O kolejnych krokach będziemy informować w odpowiednich komunikatach – powiedzieli przedstawiciele zarządu Gamivo.
– Jako spółka giełdowa staliśmy się jeszcze bardziej transparentni. Dzięki obecności na giełdzie, zaufali nam zarówno inwestorzy z Polski jak i z innych krajów. Ponadto umocniliśmy naszą wiarygodność dla obecnych jak i potencjalnych partnerów biznesowych – dodali.
Gamivo to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Gamivo łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gamivo oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.