
Green Hell zanotowało największą liczbę graczy od 2020 roku
Polskie studio zaoferowało graczom darmowy dostęp do gry Green Hell pomiędzy 6 a 10 lutym. Jednocześnie osoby zainteresowane kupnem mogły nabyć tytuł z 67 proc. rabatem. Promocja pozytywnie przełożyła się na zainteresowanie ze strony graczy samym Green Hell (peak w wysokości 13,9 tys. był najwyższym od czasu premiery trybu co-op w kwietniu 2020r. co przełożyło się na dobrą statystykę sprzedaży, tj. awans do TOP100 zarówno w sobotę jak i w niedzielę), ale też utrzymanie zainteresowaniem nadchodzącą produkcją StarRupture, która kontynuuje wspinaczkę na liście życzeń Steam i obecnie zajmuje już 116 pozycję, choć przed publikacją ostatniego zwiastuny było to ok. 185 miejsce.
– Pozytywnie należy ocenić skuteczność podjętego działania marketingowego, zarówno pod względem monetyzacji wieloletniego tytułu jak i budowania rozpoznawalności nowej produkcji. Jak zauważyła jedna z użytkowniczek platformy X w sieci pojawia się coraz więcej materiałów analizujących ostatni zwiastun StarRupture, mamy więc do czynienia z pozytywnym efektem kuli śnieżnej, który jest (i będzie nadal) dodatkowo wzmacniany przez działania promocyjne studia – skomentował Mateusz Chrzanowski, analityk Noble Securities.
Kurs Creepy Jar rośnie w poniedziałek rano o 3 proc. kontynuując wzrosty z poprzedniego tygodnia. 2 lutego spółka opublikowała trailer gry Star Rupture prezentujący gameplay i mechaniki produkcji. Film spotkał się z gorącym przyjęciem, co poskutkowało przekroczeniem liczby 20 tys. obserwujących grę na platformie Steam. Gra weszła również do pierwszej 150-tki na liście global wishlist Steama.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od 2018 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80.