Jujubee miało 60,5 tys. zł zysku netto, 62,8 tys. zł zysku EBIT w II kw. 2018 r.

Omawiane walory:

Jujubee odnotowało 60,5 tys. zł zysku netto w II kw. 2018 r. wobec 5 tys. zł straty rok wcześniej.

(Fot. Jujubee/FB)

Zysk operacyjny wyniósł 62,8 tys. zł wobec 4,5 tys. zł straty rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 417,6 tys. zł w II kw. 2018 r. wobec 251,3 tys. zł rok wcześniej.

– W drugim kwartale 2018 roku emitent nadal konsekwentnie realizował przedstawione wcześniej cele tj. wzmożone prace nad projektem ‚Kursk’ oraz dodatkiem fabularnym o tytule roboczym ‚Kengir’ jak i drugim dodatkiem wprowadzającym obsługę technologii VR. Ponadto Spółka kontynuowała prace nad projektem finansowanym ze środków pozyskanych z programu sektorowego GameINN – „Opracowanie framework’u do budowy systemów zachowań sztucznej inteligencji w wieloaktorowych grach czasu rzeczywistego typu ‚Grand Strategy” – GS-AIM (Grand Strategy Artificial Inteligence Mechanism) – napisał zarząd w liście do akcjonariuszy.

W ocenie zarządu niewątpliwie najistotniejszym wydarzeniem omawianego okresu było ogłoszenie daty premiery flagowego projektu gry „Kursk” na 11 października 2018 roku w przypadku platform PC i Mac oraz na pierwszą połowę 2019 roku w przypadku platform PlayStation 4 i Xbox One. Na konsolach integralnym elementem gry ma być dodatek fabularny „Kengir”.

– Ponadto emitent zapowiedział, że w przypadku dystrybucji cyfrowej na platformach PC i Mac cena podstawowa (nie uwzględniająca ewentualnych promocji) wyniesie 30 euro w przypadku wersji standardowej oraz 40 euro w przypadku wersji kolekcjonerskiej. Wydawcą gry w wersji cyfrowej na platformach PC i Mac będzie Emitent. 30 czerwca 2018 roku rozpoczęto przedsprzedaż gry „Kursk” w sklepie internetowym Jujubee, później również w sklepie internetowym Humble Store. Spółka poinformowała, że wkrótce gra pojawi się także w innych znanych sklepach sieciowych. Kolejnym ważnym wydarzeniem wpisującym się w 2 kwartał bieżącego roku było również zawarcie przez Emitenta dwóch istotnych umów. Pierwsza z nich stanowi o adaptacji oraz dystrybucji gry ‚Realpolitiks’ wraz z dodatkiem DLC pod nazwą ‚Realpolitiks New Power’ na konsolę Nintendo Switch. Druga istotna umowa została zawarta z wydawcą 1C Publishing EU i dotyczy wydania i produkcji gry „Realpolitiks 2”. Warto odnotować, że wydawca w istotnym stopniu będzie uczestniczył w kosztach produkcji gry, a także będzie wyłącznym globalnym dystrybutorem tego tytułu na platformie PC – czytamy dalej.

W I poł. 2018 r. spółka miała 78,2 tys. zł straty netto w porównaniu z 98,6 tys. zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 615,6 tys. zł w porównaniu z 838,2 tys. zł rok wcześniej.

Jujubee to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller’s Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let’s Create! Pottery, Jelly Defense) – Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2015 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT Jujubee, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR