Kool2Play to studio stworzone przez zespół branżowych weteranów. Grupa zatrudnia prawie 40 osób i w jej skład wchodzi Kool Things, czyli jedna z najbardziej doświadczonych agencji specjalizujących się w międzynarodowej promocji gier. Zespół przez wiele lat zdobywał doświadczenie współpracując z potentatami światowego sektora rozrywki elektronicznej.
Sztandarowym i jednocześnie pierwszym dużym projektem spółki jest gra Uragun. Zgodnie z nowym harmonogramem, premiera tytułu odbędzie się w IV kwartale 2021 roku. Jak tłumaczy zarząd, dodatkowy czas ma pozwolić na doszlifowanie i rozbudowę gry.
– Moglibyśmy wydać grę teraz, ale zdecydowaliśmy dodać do niej dużo contentu, który podniesie jej wartość komercyjną. (…) Uragun będzie miksem najlepszych cech roguelite, które są obecnie dostępne na rynku oraz naszego oryginalnego combat systemu. Dodatkowym elementem wyróżniającym naszą grę będzie wyjątkowo ciekawa narracja – powiedzieli przedstawiciele zarządu Kool2Play.
– Najważniejszym celem jest dostarczenie produktu jakościowego. Uważamy, że przełożenie premiery jest korzystne dla graczy, a co za tym idzie dla akcjonariuszy i spółki – dodali.
Oprócz Uragun studio pracuje jeszcze nad dwoma tytułami: City of Minds i Odbudowa. O szczegółach obu projektów studio chce poinformować dopiero w momencie startu kampanii marketingowej.
Strategia firmy opiera się na tworzeniu wysokiej jakości gier i rozwijaniu tych marek w długoletniej perspektywie. Spółka chce zdobyć rozpoznawalność poprzez jakościowy produkt, który będzie wspierać przemyślaną promocją w odpowiednio zdefiniowanych grupach docelowych.
– Wieloletnie i duże produkcje wymagają nakładów czasu i kosztów, natomiast z mniejszych nie da się zbudować wieloletnich marek. Wybieramy model pośredni – powiedzieli przedstawiciele Kool2Play.
Kool2Play na NewConnect zadebiutował w lutym br., ale zarząd już teraz głośno mówi o zamiarach przejścia na główny parkiet GPW.
– Zdecydowanie przeniesienie się na główny parkiet jest naszym celem. Trudno określić dokładną datę – stanie się to po sukcesach naszych gier – powiedzieli przedstawiciele spółki.
W poniedziałek kurs akcji Kool2Play spadł o 2,75 proc. do 24,80 zł. Kapitalizacja spółki wynosi obecnie 35,63 mln zł.