
Fot. fb/Brand24. Michał Sadowski, prezes Brand24
– Larq FIZ zawarł z Brand24 umowę objęcia 65.000 akcji Brand24 serii J o łącznej wartości nominalnej 6.500,00 zł, o wartości nominalnej 0,10 zł każda, które zostaną pokryte wkładem pieniężnym w łącznej wysokości 1.384.500 zł – czytamy w komunikacie.
Larq FIZ zobowiązał się dokonać pełnej wpłaty na pokrycie obejmowanych akcji nowej emisji do dnia 29 maja 2020 roku, podano także.
– Zarząd emitenta jednocześnie wskazuje, iż sytuacja finansowa Brand24 ma wpływ na wynik finansowy emitenta, z uwagi na jej wpływ na wartość certyfikatów inwestycyjnych Larq FIZ będących w posiadaniu spółki w 100 proc. zależnej od emitenta – Larq Fund Management – czytamy dalej.
Na początku kwietnia Brand24 poinformował, że środki z emisji akcji pozwolą w okresie do dwóch kwartałów powrócić na ścieżkę wzrostu liczby klientów.
Larq TFI, Venture INC, Rockbridge oraz Solution Partners zawarli porozumienie akcjonariuszy Brand24 – umowę inwestycyjną polegającą na zapewnieniu spółce finansowania poprzez udzielenie spółce pożyczki w wysokości 600 tys. zł i dokapitalizowanie spółki poprzez podwyższenie kapitału zakładowego w ramach emisji 130 tys. akcji serii J.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.