
(Źródło: Spółka)
– Przychody ze sprzedaży: 2.050 mln zł (wzrost o 13 proc. r/r), zysk brutto na sprzedaży: 1.050 mln zł (wzrost o 18 proc. r/r), koszty operacyjne: 910 mln zł (wzrost o 17 proc. r/r), zysk na działalności operacyjnej (EBIT): 125 mln zł (wzrost o 21 proc. r/r). Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w III kwartale 2018 roku wzrosły o 3,6 proc. – czytamy w komunikacie.
Powierzchnia handlowa na koniec września 2018 roku wyniosła 1.036 tys. m2, co oznacza wzrost o 10 proc. w skali roku.
– Dane narastająco za 3 kwartały 2018 roku: Przychody ze sprzedaży: 5.680 mln zł (wzrost o 16 proc. r/r), zysk brutto na sprzedaży: 2.987 mln zł (wzrost o 21 proc. r/r), koszty operacyjne: 2.622 mln zł (wzrost o 17 proc. r/r), zysk na działalności operacyjnej (EBIT): 319 mln zł (wzrost o 58 proc. r/r) – czytamy dalej.
Obliczenia powyższych danych zostały dokonane według aktualnej wiedzy zarządu LPP na dzień 1 października 2018 roku i mogą ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych. Jednocześnie zarząd LPP informuje, że szczegółowy raport finansowy zostanie opublikowany w dniu 20 listopada 2018 roku.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.