Mercator wchodzi w segment produktów pozamedycznych

Omawiane walory:

Producent rękawic jednorazowych i dystrybutor materiałów medycznych jednorazowego użytku finalizuje proces rebrandingu, polegający na zmianie logotypu przy zachowaniu dotychczasowej nazwy korporacyjnej. W ślad za zmianą identyfikacji wizualnej, spółka planuje rozszerzenie oferty w segmentach pozamedycznych i na rynku konsumenckim.

mercator,medical,rekawice,gumowe

Zmiany w Mercatorze. Spółka wchodzi w segment produktów pozamedycznych

– Systematyczna ekspansja zagraniczna, rozwój portfolio produktów, a także rekordowe wyniki finansowe z pierwszych trzech kwartałów 2020 roku, związane z bardzo korzystną sytuacją rynkową, skłoniły nas do zmian w naszym biznesie i wykorzystania tego szczególnego momentu, w jakim znalazła się nasza organizacja – mówi Wacław Widomski, dyrektor marketingu Mercator Medical.

– Nasza nazwa korporacyjna nie zmieni się, ale nasza identyfikacja wizualna ulegnie zasadniczej zmianie: z logotypu zniknie słowo „Medical”. Odcinamy je chirurgicznym cięciem, pozostawiając tylko rdzeń, „Mercator” – tłumaczy.

mercator

Nowe logo Mercatora (Fot. spółka)

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Równocześnie grupa pracuje nad stworzeniem linii rękawic, które będą przeznaczone dla gospodarstw domowych i szeroko dostępne w popularnych sieciach handlowych. Te produkty będą chronić przed zabrudzeniami i dbać bezpieczeństwo użytkownika.

– Chcielibyśmy umożliwić szeroki dostęp do naszych produktów, które do tej pory służyły przede wszystkim najwyższej klasy specjalistom medycznym, aby wszyscy mogli skutecznie zatroszczyć się o bezpieczeństwo swoje i swoich klientów, a także zapewnić im najwyższą jakość wykonywanej usługi. Co istotne, przy opracowaniu formuł naszych produktów kładziemy duży nacisk na komfort ich użytkowania, dlatego chcemy, żeby były jak druga skóra i nie ograniczały ruchów użytkowników – jesteśmy pewni, że dzięki nim eksperci pozamedyczni będą mogli wygodnie i bez żadnych ograniczeń wykonywać swoje codzienne zadania – dodaje Wacław Widomski.

Ta zmiana wiąże się również z przyjęciem przez grupę nowego podejścia do sprzedaży. Jej asortyment ma być łatwiej dostępny, dlatego też spółka zamierza prowadzić szeroko zakrojone działania w obszarze e-commerce.

Mercator Medical z siedzibą w Krakowie to producent i dystrybutor jednorazowych rękawic medycznych, ochronnych i ospodarczych, opatrunków medycznych oraz medycznych produktów z włókniny.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT mercator, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR