lacwgejm
Advertisement
PARTNER SERWISU
hiqcxmjn

Mercator wchodzi w segment produktów pozamedycznych

Omawiane walory:

Producent rękawic jednorazowych i dystrybutor materiałów medycznych jednorazowego użytku finalizuje proces rebrandingu, polegający na zmianie logotypu przy zachowaniu dotychczasowej nazwy korporacyjnej. W ślad za zmianą identyfikacji wizualnej, spółka planuje rozszerzenie oferty w segmentach pozamedycznych i na rynku konsumenckim.

mercator,medical,rekawice,gumowe

Zmiany w Mercatorze. Spółka wchodzi w segment produktów pozamedycznych

– Systematyczna ekspansja zagraniczna, rozwój portfolio produktów, a także rekordowe wyniki finansowe z pierwszych trzech kwartałów 2020 roku, związane z bardzo korzystną sytuacją rynkową, skłoniły nas do zmian w naszym biznesie i wykorzystania tego szczególnego momentu, w jakim znalazła się nasza organizacja – mówi Wacław Widomski, dyrektor marketingu Mercator Medical.

– Nasza nazwa korporacyjna nie zmieni się, ale nasza identyfikacja wizualna ulegnie zasadniczej zmianie: z logotypu zniknie słowo „Medical”. Odcinamy je chirurgicznym cięciem, pozostawiając tylko rdzeń, „Mercator” – tłumaczy.

mercator

Nowe logo Mercatora (Fot. spółka)

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Równocześnie grupa pracuje nad stworzeniem linii rękawic, które będą przeznaczone dla gospodarstw domowych i szeroko dostępne w popularnych sieciach handlowych. Te produkty będą chronić przed zabrudzeniami i dbać bezpieczeństwo użytkownika.

– Chcielibyśmy umożliwić szeroki dostęp do naszych produktów, które do tej pory służyły przede wszystkim najwyższej klasy specjalistom medycznym, aby wszyscy mogli skutecznie zatroszczyć się o bezpieczeństwo swoje i swoich klientów, a także zapewnić im najwyższą jakość wykonywanej usługi. Co istotne, przy opracowaniu formuł naszych produktów kładziemy duży nacisk na komfort ich użytkowania, dlatego chcemy, żeby były jak druga skóra i nie ograniczały ruchów użytkowników – jesteśmy pewni, że dzięki nim eksperci pozamedyczni będą mogli wygodnie i bez żadnych ograniczeń wykonywać swoje codzienne zadania – dodaje Wacław Widomski.

Ta zmiana wiąże się również z przyjęciem przez grupę nowego podejścia do sprzedaży. Jej asortyment ma być łatwiej dostępny, dlatego też spółka zamierza prowadzić szeroko zakrojone działania w obszarze e-commerce.

Mercator Medical z siedzibą w Krakowie to producent i dystrybutor jednorazowych rękawic medycznych, ochronnych i ospodarczych, opatrunków medycznych oraz medycznych produktów z włókniny.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Mercator Medical rusza ze skupem akcji własnych

    MERCATOR Medical rozpoczyna program skupu akcji własnych, realizując uchwałę z ostatniego walnego zgromadzenia. Oferta kierowana jest do wszystkich akcjonariuszy i obejmie do 124 tys. akcji po cenie 100 zł za sztukę.

  • Mercator Medical rekomenduje 1,61 zł dywidendy na akcję lub 15 mln zł na buy-back

    MERCATOR Medical zarekomendował przeznaczenie 15 mln zł z zysku netto za 2024 r. na wypłatę dywidendy w wysokości 1,61 zł na akcję albo na realizację programu skupu akcji własnych na warunkach tożsamych z poprzednim programem. Pozostała część zostanie przeznaczona na kapitał zapasowy.

  • Asseco Poland ciągnie w górę mWIG40, w grze Mercator, Handlowy i Rafamet

    W środę akcje Asseco Poland drożeją po publikacji wynikach kwartalnych o 10 proc., ciągnąc tym samym w górę indeks mWIG40. Gorąco jest również na innych spółkach, które opublikowały raporty finansowe. Na szerokim rynku dominuje natomiast wyczekiwanie na impulsy z rynków zagranicznych. Głównie na Fed i wyniki Nvidii.

  • Mercator Medical z dużym zyskiem netto dzięki zmianie podejścia do podatku

    MERCATOR Medical opublikował wstępne dane za I kwartał 2025 r., w których wykazał 30,6 mln zł zysku netto, co oznacza niemal trzykrotny wzrost r/r. Wynik ten był jednak w dużej mierze efektem jednorazowego zdarzenia – zmiany kalkulacji podatku odroczonego. W środę rano akcje spółki drożeją o 6 proc.

  • GPW drży przed „Dniem Wyzwolenia Ameryki”, w grze CD Projekt, Mercator i Elektrotim

    Środa na giełdzie w Warszawie rozpoczęła się od niewielkich spadków w oczekiwaniu na wieczorne wystąpienie prezydenta USA Donalda Trumpa w sprawie ceł. To będzie główne wydarzenie dnia i tygodnia na rynkach finansowych.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat