
Zmiany w Mercatorze. Spółka wchodzi w segment produktów pozamedycznych
– Systematyczna ekspansja zagraniczna, rozwój portfolio produktów, a także rekordowe wyniki finansowe z pierwszych trzech kwartałów 2020 roku, związane z bardzo korzystną sytuacją rynkową, skłoniły nas do zmian w naszym biznesie i wykorzystania tego szczególnego momentu, w jakim znalazła się nasza organizacja – mówi Wacław Widomski, dyrektor marketingu Mercator Medical.
– Nasza nazwa korporacyjna nie zmieni się, ale nasza identyfikacja wizualna ulegnie zasadniczej zmianie: z logotypu zniknie słowo „Medical”. Odcinamy je chirurgicznym cięciem, pozostawiając tylko rdzeń, „Mercator” – tłumaczy.

Nowe logo Mercatora (Fot. spółka)
Równocześnie grupa pracuje nad stworzeniem linii rękawic, które będą przeznaczone dla gospodarstw domowych i szeroko dostępne w popularnych sieciach handlowych. Te produkty będą chronić przed zabrudzeniami i dbać bezpieczeństwo użytkownika.
– Chcielibyśmy umożliwić szeroki dostęp do naszych produktów, które do tej pory służyły przede wszystkim najwyższej klasy specjalistom medycznym, aby wszyscy mogli skutecznie zatroszczyć się o bezpieczeństwo swoje i swoich klientów, a także zapewnić im najwyższą jakość wykonywanej usługi. Co istotne, przy opracowaniu formuł naszych produktów kładziemy duży nacisk na komfort ich użytkowania, dlatego chcemy, żeby były jak druga skóra i nie ograniczały ruchów użytkowników – jesteśmy pewni, że dzięki nim eksperci pozamedyczni będą mogli wygodnie i bez żadnych ograniczeń wykonywać swoje codzienne zadania – dodaje Wacław Widomski.
Ta zmiana wiąże się również z przyjęciem przez grupę nowego podejścia do sprzedaży. Jej asortyment ma być łatwiej dostępny, dlatego też spółka zamierza prowadzić szeroko zakrojone działania w obszarze e-commerce.
Mercator Medical z siedzibą w Krakowie to producent i dystrybutor jednorazowych rękawic medycznych, ochronnych i ospodarczych, opatrunków medycznych oraz medycznych produktów z włókniny.