PARTNER SERWISU
bgqtwvcj

Mex Polska ma łącznie 50 lokali w ramach 6 brandów

Omawiane walory:

Mex Polska otworzyła dwa nowe lokale własne Grupy: "Chicas&Gorillas" oraz nowy koncept Grupy - "Spoko Taco", czyli lokal z segmentu street food z kuchnią meksykańską, podała spółka. Grupa zarządza obecnie 50 lokalami gastronomicznymi w ramach sześciu brandów.

Fot. spólka

– Debiut najnowszego konceptu w samym sercu Krakowa to ważny krok w rozwoju naszego portfolio. Pasaż Bielaka, dzięki swojej popularności i centralnej lokalizacji w tętniącym życiem centrum Krakowa, idealnie wpisuje się w naszą wizję ekspansji i budowy silnej pozycji na rynku gastronomicznym. – mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska SA. – Obecnie posiadamy już 50 lokali działających w ramach 6 ciekawych konceptów, z czego jestem bardzo dumny. To osiągnięcie jest efektem naszej zdolności do kreowania nowych brandów i elastycznego dostosowywania się do dynamicznie zmieniających się trendów i oczekiwań konsumentów, a to jak nasze lokale świetnie prosperują to  efekt trafnego wyboru atrakcyjnych lokalizacji. Jestem przekonany, że nasz nowy koncept  ‘Spoko Taco’  wniesie dodatkową wartość dla Grupy Mex Polska. Chcemy, by brand wzbogacił ofertę pasażu Bielaka, wprowadzając nową jakość dla miłośników wyrazistej kuchni meksykańskiej. Liczymy, że po okresie testów w Krakowie marka ta będzie dynamicznie rozwijana na terenie całej Polski – dodaje.

Spoko Taco to  najnowszy koncept Grupy, który czerpie inspirację z kultury meksykańskiego street foodu. Główną ideą jest szybkie, smaczne jedzenie podawane w jednorazowych opakowaniach, idealne dla amatorów szybkiego posiłku na food-courtach w Centrach Handlowych lub na  ruchliwych ulicach dużych miast. Menu ‘Spoko Taco’ oferuje pięć rodzajów  dań: tacos, burrito, quesadilla, nachos, bowl oraz różnorodne sosy, które pozwalają na dostosowanie potraw do indywidualnych gustów. Wnętrze lokalu jest żywe i kolorowe, inspirowane  kulturą Meksyku, co tworzy przyjazną i energetyczną atmosferę, która podkreśla charakter serwowanych dań

‘Chicas&Gorillas’ to popularny shot & cocktail bar, który z idealnie  wpisuje się w klimat Pasażu Bielaka. Wyróżnia go unikalny wystrój inspirowany kulturą Pop-Art. Wnętrze jest pełne kontrastujących kolorów oraz motywów komiksowych, co nadaje mu charakterystyczny, dynamiczny wygląd. Marka ta , poza wspomnianym Krakowem, dostępna jest także w kilku innych największych polskich miastach, tj. Warszawa, Wrocław, Poznań i Łódź.

Oba koncepty znajdują się w Pasażu Bielaka, usytuowanym między ulicą Stolarską a Rynkiem Głównym Krakowa. Wybór tej lokalizacji nie był przypadkowy. Pasaż Bielaka cieszy się dużą rozpoznawalnością i jest doskonale znany na krakowskim rynku gastronomicznym.

– Pasaż Bielaka to idealne miejsce dla naszych lokali dzięki jego centralnej lokalizacji oraz dużemu przepływowi konsumantów. Jesteśmy przekonani, że zarówno ‘Chicas&Gorillas’, jak i ‘Spoko Taco’ swietnie sobie poradzą w  tej popularnej lokalizacji, co przyczyni się do dalszego umocnienia naszej obecności na rynku krakowskim.. – mówi Paweł Kowalewski.

Od kwietnia 2024 roku, w sąsiednim lokalu,  również w pasażu Bielaka, krakowskich klientów przyciąga najpopularniejszy brand Grupy – ‘Pijalnia Wódki i Piwa’.

– Widzimy olbrzymi, wciąż niezaspokojony, popyt na uslugi gastronomiczne w dużych miastach i popularnych miejscowościach turystycznych.  Chcemy dalej skutecznie wykorzystywać ten potencjał  poprzez rozwoj naszych marek własnych właśnie w takich  lokalizacjach. – konkluduje Paweł Kowalewski.

Kluczowym celem Mex Polska pozostaje ciągła rozbudowa konceptów i poszukiwanie nowych atrakcyjnych lokalizacji.

Grupa Mex Polska zarządza lokalami gastronomicznymi, rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa, Chicas & Gorillas. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • 13 spółek, które w maju podzielą 5,2 mld zł dywidend

    Tegoroczny sezon dywidendowy rozpoczął się od kilku mocnych akcentów. W pierwszych dniach maja 4 spółki podzieliły między akcjonariuszy bagatela 8,2 mld zł dywidend. W kolejnych tygodniach 13 kolejnych firm rozdysponuje aż 5,2 mld zł. Sprawdzamy, gdzie w maju szykują się najciekawsze dywidendy.

  • Mex Polska rekomenduje wypłatę 0,11 zł dywidendy na akcję z zysku za 2024 rok

    Mex Polska zarekomendował przeznaczenie 0,84 mln zł z zysku netto za ub.r., wynoszącego 3,03 mln zł, na dywidendę, co oznacza wypłatę 0,11 zł na akcję. Pozostałe 2,69 mln zł zarząd proponuje przekazać na kapitał zapasowy. Jednocześnie zarząd proponuje ustalenie 20 maja 2025 roku jako dnia dywidendy oraz 29 maja 2025 roku jako dnia wypłaty dywidendy.

  • Mex Polska szacuje skons. zysk EBITDA na 16,2 mln zł w 2024 r., wzrost o 8 proc. r/r

    Mex Polska spodziewa się skonsolidowanego zysku EBITDA na poziomie 16,2 mln zł na koniec 2024 r., co oznacza wzrost o 8 proc. r/r. Zysk EBIT ma przekroczyć 5,6 mln zł, a wzrost skonsolidowanych przychodów netto 12 proc. r/r do niespełna 107 mln zł.

  • Grupa Mex Polska szacuje 106,7mln zł przychodów na koniec 2024 r.

    Mex Polska spodziewa się wypracowania 106,7 mln zł skonsolidowanych przychodów netto ze sprzedaży na koniec 2024 roku. Oczekiwany wynik oznacza wzrost o 12 proc. rr.

  • Mex Polska w strategii na 2024-2028 zakłada dwucyfrowy wzrost EBITDA r/r, rozwój marek

    Mex Polska ogłosiła strategię na 2024-2028, w której będzie koncentrować się na umacnianiu pozycji rynkowej i intensyfikację działań w kluczowych lokalizacjach, jakimi są duże, dochodowe miasta Polski. Spółka będzie rozwijać portfolio, także o nowe marki, i zakłada otwieranie ok. 6 nowych wysokomarżowych lokali rocznie. Zamiarem Grupy jest osiąganie dwucyfrowego wzrostu zysku EBITDA r/r, wypłata dywidendy oraz rozwój także poprzez akwizycje. Spółka nie przewiduje obecnie emisji akcji czy obligacji.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat