
Fot. Spółka
– Pijalnia Wódki i Piwa to strategiczna marka w Grupie Mex Polska. Dzięki ostatnim otwarciom dwóch nowych lokali – w Krakowie i Nowym Sączu, powiększyliśmy sieć i zasięg działania. Jestem zadowolony z ciągłego rozwoju konceptów, a szczególnie tego brandu, który obecnie stanowi około 70 proc. naszego całego portfolio, generując znaczące zyski. Sukcesywna, i co ważne udana, rozbudowa Grupy to wyraźny sygnał naszej siły na rynku. – mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska SA.
Grupa nieustanne zwiększa zasięgi marki Pijalni Wódki i Piwa w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest otwarcie w ostatni weekend najnowszego lokalu w Krakowie – w pasażu Bielaka przy ulicy Stolarskiej 5, a także nowego lokalu w Nowym Sączu, przy ulicy Rynek 6.
– Najnowsza Pijalnia w Krakowie znajduje się w samym sercu Krakowa, w popularnym wśród Krakowian pasażu Bielaka, przy ulicy Stolarskiej 5. To już czwarta lokalizacja tego konceptu w tym mieście. Wybraliśmy tę lokalizację ze względu na bliskość do Rynku Głównego, który znajduje się zaledwie 180 metrów od naszej Pijalni. Dzielnica Starego Miasta tętni życiem i posiada atrakcyjną, dobrze rozwiniętą infrastrukturę, którą gastronomicznie staramy się sukcesywnie wzbogacać – wyjaśnia Paweł Kowalewski.
Środki na uruchomienie lokalu w Krakowie pochodziły ze środków własnych Grupy, natomiast w lokal w Nowym Sączu zainwestował franczyzobiorca. W nadchodzących miesiącach Zarząd przewiduje uruchomienie 5 kolejnych restauracji gastronomicznych w miastach takich jak Katowice, Kraków i Zamość.
Grupa Mex Polska zarządza lokalami gastronomicznymi, rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa, Chicas & Gorillas. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.