PARTNER SERWISU
htcryiwf

Manufaktura Piwa Wódki i Wina zamierza sprzedawać w serwisie Amazon

Omawiane walory:

Manufaktura Piwa Wódki i Wina wchodzi w nowy kanał dystrybucji produktów online w formule „marketplace”. W tym celu spółka podpisała list intencyjny z firmą Gonito sp. z o.o., specjalizującą się w obsłudze podmiotów zainteresowanych wykorzystaniem największej elektronicznej platformy sprzedażowej na świecie - Amazon. Zawarty list intencyjny potwierdza zamiar nawiązania współpracy pomiędzy ww. podmiotami w zakresie wsparcia i pomocy ze strony Gonito na rzecz MPWiW w przygotowaniu i uruchomieniu kanału sprzedaży tenczyńskich produktów na europejskich rynkach obsługiwanych przez Amazon.

palikot, manufaktura, wódki, piwa, amazon, handel,

Janusz Palikot, CEO MPWiW.

– MPWiW realizuje swoją strategię rozwoju poprzez wytwarzanie i oferowanie wysokiej jakości produktów alkoholowych o unikalnych smakach cieszących się rosnącym zainteresowaniem Klientów. Od początku zakładaliśmy ekspansję poza Polskę jako jeden z elementów naszej strategii. Sprzedaż on-line jest kanałem dystrybucji o rosnącym znaczeniu. Pozwala nam na dotarcie do Klientów mieszkających daleko poza granicami Tenczynka. Dzisiaj czas na zagranicę! List intencyjny z Gonito, ekspertem w zakresie obsługi sprzedaży na Amazon jest kolejnym ważnym krokiem, który w finale ma zapewnić dostępność naszych produktów na europejskich rynkach poza Polską. Ale to początek. – mówi Janusz Palikot, prezes MPWiW.

Ponad 150 doświadczonych ekspertów Gonito zapewnia wsparcie zainteresowanym podmiotom
w budowaniu efektywnej sprzedaży poprzez największy światowy marketplace Amazon. Gonito świadczy usługi w modelu 360o, zapewniając kompleksową obsługę z zakresu performance marketingu w serwisie Amazon. Z usług Gonito korzysta dzisiaj ponad 300 firm, a wartość ich sprzedaży w tym kanale w roku 2021 przekroczyła 500 mln zł.

– Wprowadzenie produktów spod znaku tenczyńskiej Manufaktury na europejskie rynki serwisu Amazon to będzie przełomowy krok w sposobie dystrybucji wyrobów alkoholowych. Przygotowanie strategii omnichannel z wykorzystaniem możliwości jakie daje cross-border e-commerce to dowód na bezkompromisowość i globalną wizję rozwoju lokalnych marek realizowaną przez MPWiW. Potencjał brandów BUH i Okovita oparty o infrastrukturę Amazon pozwoli na przeskalowanie działalności z rynku polskiego na rynek europejski, wzrost rozpoznawalności, a także zagospodarowanie ciekawej niszy w sprzedaży internetowej jaką jest kategoria wysokogatunkowych alkoholi. Cieszymy się obdarzonym zaufaniem i możliwością współpracy przy tak unikalnym projekcie. – mówi Damian Wiszowaty, prezes Gonito.

➡ Skuteczna analiza techniczna – szkolenie online ➡ Sprawdź jak skutecznie inwestować na polskiej giełdzie z wykorzystaniem analizy technicznej

List Intencyjny jest wyrazem wyłącznie intencji stron co do prowadzenia dalszych rozmów oraz analiz związanych z potencjalną współpracą i ma charakter porozumienia lub innego dokumentu, porządkowego w ramach prowadzonych dotychczas rozmów. W przypadku zawarcia wiążącej umowy Gonito dzięki podpisanemu listowi intencyjnemu podejmie działania w celu wzajemnej współpracy z MPWiW w zakresie wsparcia i przekazania niezbędnych informacji służących właściwemu przygotowaniu się MPWiW do współpracy z globalną platformą sprzedażową Amazon, w sposób oraz w zakresie gwarantującym niezakłóconą sprzedaż w serwisie i płynną realizację obsługi pozyskiwanych w ten sposób zleceń.

– Jesteśmy pewni, że dzięki współpracy z Gonito nasze wódki, okowity czy piwa staną się pierwszymi alkoholami produkowanymi w Polsce dostępnymi poprzez globalny serwis Amazon. Smak BUHa, marakui czy popcornu oraz wysoka jakość naszych produktów gwarantują sukces. Ludzie szukają czegoś unikalnego, czegoś zakręconego. My im to dajemy. Warto podzielić się szczęściem z innymi! – mówi Tomasz Czechowski, wiceprezes MPWiW.

Manufaktura Piwa Wódki i Wina jest spółką holdingową zajmującą produkcją oraz sprzedażą wysokogatunkowych wyrobów alkoholowych.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Spółka Janusza Palikota na skraju bankructwa. Zapowiada wniosek o postępowania układowe

    Grupa Manufaktura Piwa Wódki i Wina złoży do sądu wniosek o uruchomienie postępowania zatwierdzającego układ z wierzycielami, w ramach postępowania restrukturyzacyjnego. Janusz Palikot zaznacza, że celem wniosku jest ochrona aktywów należących do spółek Grupy przed zapowiadanymi przez część wierzycieli wnioskami o upadłość oraz sugeruje "politycznie motywowane ataki ze strony organów państwa".

  • MPWiW pozyskał z oferty 7,5 mln zł, planuje debiut na NewConnect w II lub III kw. br.

    W ramach zakończenia oferty publicznej Manufaktury Piwa Wódki i Wina dokonano przydziału blisko 70 proc. akcji serii K. Tym samym holding zarządzany przez Janusza Palikota zdołał pozyskać ponad 7,5 mln zł w ramach oferty publicznej. Spółka chce zadebiutować na NewConnect w II lub III kw. tego roku.

  • Manufaktury Piwa Wódki i Wina przedłuża zapisy na akcje w ramach oferty publicznej

    Manufaktura Piwa Wódki i Wina, zarządzana przez Janusza Palikota przy silnym zaangażowaniu marketingowym Kuby Wojewódzkiego, przedłuża zapisy na akcje w związku z prowadzoną ofertą publiczną akcji serii K. Zapisy będą przyjmowane do piątku 13 maja br. przez Dom Maklerski BOŚ będący koordynatorem oferty oraz Biuro Maklerskie mBanku wchodzące w skład konsorcjum dystrybucyjnego.

  • Manufaktura Piwa Wódki i Wina przygotowuje się do rozpoczęcia sprzedaży na rynku amerykańskim

    Spółka zarządzana przez Janusza Palikota aktywnie rozbudowuje obecność swoich produktów poza granicami Polski. Obecnie przygotowuje się do uruchomienia sprzedaży wyselekcjonowanych produktów wytwarzanych w Polsce na rynku amerykańskim.

  • Manufaktura Piwa Wódki i Wina rozpoczyna zapisy na akcje w ramach oferty publicznej

    Manufaktura Piwa Wódki i Wina, zarządzana przez Janusza Palikota przy silnym zaangażowaniu marketingowym Kuby Wojewódzkiego, startuje z zapisami na akcje w związku z prowadzoną ofertą publiczną Akcji serii K. Zapisy będą przyjmowane od 26 kwietnia do 10 maja br. Koordynatorem oferty jest Dom Maklerski BOŚ. Do konsorcjum dystrybucyjnego dołączyło również Biuro Maklerskie mBanku.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat