Prezes CCC liczy, że udział e-commerce w sprzedaży grupy przekroczy 50 proc. w 2022 roku

Omawiane walory:

Udział e-commerce w sprzedaży Grupy CCC przekroczy 50 proc. w 2022 roku, tj. wyniesie więcej niż zakłada strategia (35-40 proc.), zapowiedział prezes CCC Marcin Czyczerski.

Marcin Czyczerski, prezes CCC (Fot. spółka)

– Sprzyja nam otoczenie makrokonsumenckie – e-commerce rósł, rośnie i będzie rósł – COVID-19 to tylko przyspieszył. Spodziewana penetracja online [dla całego rynku] do 2021 urośnie o 5 pkt proc. do 26 proc. i dalej sukcesywnie będzie rosła do 33 proc. w 2022 roku. Zakładaliśmy 35-40 proc. udziału e-commerce w sprzedaży w 2022 roku, więc więcej niż średnia dla rynku. W kluczowym 2022 roku będzie to z pewnością więcej niż 50 proc. – powiedział prezes CCC Marcin Czyczerski podczas konferencji prasowej.

Jak wcześniej podała spółka, w strategii GO.22 ustalony został cel 35-40 proc. udziałów online w łącznej sprzedaży grupy w 2022 r. Dziś rano spółka podała, że cel ten może zostać zrealizowany szybciej – już w 2020 r.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT ccc, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • Szczepionka napędza wzrosty, w centrum uwagi CD Projekt, CCC i Getin Noble Bank Inwestorzy znów grają pod rychłe pojawienie się szczepionki na koronawirusa, która za kilka miesięcy zakończy pandemię. W poniedziałek wszystkie warszawskie indeksy notują ponad 1-proc. wzrosty. Po decyzji o otwarciu galerii handlowych w centrum uwagi znalazły się spółki odzieżowe.
  • CCC i LPP w górę po decyzji o otwarciu galerii handlowych

    Inwestorzy i branża handlowa z dużą ulgą przyjęli decyzję rządu o otwarciu galerii od soboty 28 listopada w zaostrzonym rygorze sanitarnym. W poniedziałek mocne wzrosty notują przede wszystkim spółki odzieżowo-obuwnicze, z CCC i LPP na czele.

  • Wysyp wyników spółek, w grze PGE, Tauron i ING Bank Śląski

    Wyniki kwartalne spółek całkowicie zdominowały pierwszą część czwartkowej sesji na GPW, spychając na dalszy plan zarówno temat lockdownu w Polsce, jak i wyborów prezydenckich w USA, czy pandemii. W centrum uwagi jest sektor energetyczny i bankowy, plus tradycyjnie CD Projekt, Allegro i Mercator, ale też kontynuujące korektę CCC i LPP.

  • Wybory i lockdown w centrum uwagi, w grze CCC, PKO BP i Asseco Poland

    Dziś w nocy wszystkie scenariusze budowane przed wyborami prezydenckimi w USA, wylądowały w koszu. Zastąpiła je niepewność. I to ona psuje nastroje na GPW. Razem z obawami przed wprowadzeniem w Polsce pełnego lockdownu. W tle są spółki publikujące wyniki kwartalne.

  • Mocne wzrosty CCC, LPP i JSW, w tle wybory w USA

    Temat wyborów prezydenckich w USA dziś całkowicie zdominował rynki finansowe. Inwestorzy kupują akcje, wierząc w zwycięstwo Bidena. Dziś na fali wznoszącej są przede wszystkim te spółki, które wcześniej słabo sobie radziły.


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR