– Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za kwiecień 2019 wyniosły ponad 376 mln zł (w tym 7,2 mln zł – eobuwie.pl, 42 mln zł Karl Vögele AG i 6,8 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 14 proc., narastająco za okres styczeń – kwiecień wyniosły około 1.087 mln zł (w tym 18 mln zł – eobuwie.pl, 145,6 mln zł Karl Vögele AG i 13,5 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 38 proc. w stosunku do roku 2018 – czytamy w komunikacie.
Z kolei przychody z kanału internetowego za kwiecień 2019 wyniosły 134 mln zł (w tym 2,2 mln zł Karl Vögele AG, 2,9 mln zł DeeZee i 1,3 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 48 proc., natomiast narastająco za okres styczeń – kwiecień wyniosły 426 mln zł (w tym 9,3 mln zł Karl Vögele AG, 10,1 mln zł DeeZee i 2,5 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 64 proc. w stosunku do roku 2018.
Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 30 kwietnia 2019 r. wyniosła 689 tys. m2 (w tym 81,5 tys. m2 Karl Vögele AG i 8 tys. m2 Gino Rossi) i była wyższa o 38 proc. r/r.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.