
Fot. Pexels
Celem konkursu Go to Brand jest sfinansowanie promocji marek produktowych na rynkach zagranicznych. Skierowany jest do Mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, które pochodzą z branż o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym. W ramach dofinansowania Simteract otrzyma 357 tys. zł, które zostaną przeznaczone na udział w targach, wystawach, konferencjach zagranicznych oraz na dodatkowe działania promocyjne.
– Dzięki otrzymanemu wsparciu finansowemu będziemy promować nasze gry i rozwiązania symulacyjne, które w nich wykorzystujemy. Dla spółki jest to niepowtarzalna okazja na zaprezentowanie swoich produktów i możliwości w gatunku indie premium simulation potencjalnym odbiorcom na całym świecie. – mówi Marcin Jaśkiewicz, prezes Simteract.
– Dodatkowo pozwoli to zbudować popyt na produkty spółki, a przy okazji targów spotkać się z międzynarodowymi potencjalnymi partnerami biznesowymi. Dotychczas takie wyjazdy okazywały się dla nas bardzo korzystne, zarówno z biznesowego jak i wizerunkowego punktu widzenia. Wyjazdy oczywiście zostaną uzależnione od sytuacji na świecie związanej z pandemią COVID19 – dodaje.
Przypominamy, że Simteract jeszcze w tym roku planuje przekształcić się w spółkę akcyjną, przeprowadzić preIPO, a na przełomie 2020 i 2021 roku zadebiutować na rynku NewConnect.