
(Fot. CD Projekt)
– Dedykowany formularz sieciowy związany ze zwrotem pieniędzy za Cyberpunk zostanie usunięty 18 czerwca 2021. Po tej dacie żądania zwrotu pieniędzy należy przesyłać standardowymi kanałami – czytamy na specjalnej stronie dot. zwrotów Cyberpunka 2077.
Jak usłyszeliśmy od przedstawiciela spółki, decyzja o powrocie do starych (ogólnych) zasad zwrotów, to inicjatywa Sony.
Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia, ale już tydzień później ze względu na stan techniczny został wycofany przez Sony ze sprzedaży cyfrowej w sklepie PlayStation Store. Firma zaoferowała graczom pełny zwrot pieniędzy za grę bez podawania przyczyn. W tym celu Sony uruchomiło specjalny kanał do składania reklamacji Cyberpunka.
Informacja na stronie Sony na nowo rozbudziła spekulacje, że powrót Cyberpunka 2077 do sklepu cyfrowego Sony jest coraz bliżej. Dziś akcje spółki drożeją o 4 proc. do 178 zł. To najwyższy kurs od 16 kwietnia br. Na ten moment o postępach w rozmowach z Sony nic nie wiadomo. CD Projekt milczy w tej kwestii. W ostatnich miesiącach studio wydało dwa duże patche, a nad poprawkami do gry cały czas pracuje 40 proc. zespołu odpowiedzialnego za grę. Jeszcze w kwietniu Karolina Gnaś, dyrektor relacji inwestorskich CD Projektu mówiła, że decyzja o przywróceniu gry do sprzedaży zależy od spełnienia kilku warunków technicznych, a ostateczna decyzja leży po stronie japońskiego giganta.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED – deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG – globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria „Wiedźmin” oraz najnowsza superprodukcja „Cyberpunk 2077”.