
Strategia CCC na lata 2020-2022 zakłada osiągnięcie 8,5-9 mld zł przychodów
Udział przychodów e-commerce ma być na poziomie 35-40 proc. skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży grupy, w tym realizowanie przez eobuwie.pl przychodów na poziomie ok. 3 mld zł i rentowności EBITDA eobuwie.pl 8-10 proc. (bez wpływu MSSF16).
Nakłady inwestycyjne grupy CCC średniorocznie mają sięgnąć 150-200 mln zł, wobec 700 mln zł w 2019 roku.
Dług netto do EBITDA (bez wpływu MSSF16) ma być w przedziale 0-1 proc.
Strategia przewiduje także:
- Skonsolidowaną rentowność operacyjną (bez wpływu MSSF16) w przedziale 8,5-9,5 proc. oraz rentowność netto ze sprzedaży (przed akcjonariuszami mniejszościowymi) w przedziale 7-8 proc.;
- Relację długu netto do EBITDA (bez wpływu MSSF16) w przedziale 0-1x;
- Rating MSCI ESG na poziomie A+.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC w 2018 r. sięgnęły 4.725,8 mln zł.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.