
Fot. fb/Techland
– Partnerstwo ze Square Enix jest dla nas niesłychanie ekscytujące. Daje ono obu stronom niezwykłe możliwości, z których skorzystamy, by zaprosić graczy w obu Amerykach do świata, nazywanego przez nas Modern Dark Ages. Zaczynamy działać wspólnie już na targach E3. Przed nami świetna kampania, w której uwielbiane przez graczy elementy DNA ‚Dying Light’ zaprezentujemy w rozległym i okrutnym świecie opanowanym przez zarażonych – powiedział Head of Marketing w Techlandzie Ed Lin.
– Jesteśmy podekscytowani tym, że nasza współpraca z Techlandem dotyczyć będzie ‚Dying Light 2’, jednego z najbardziej oczekiwanych przez branżę tytułów. ‚Dying Light 2’ to ambitny i innowacyjny projekt, który z pewnością zachwyci graczy. Ta gra bardzo dobrze pasuje do naszego portfolio i nie możemy się doczekać momentu, gdy na E3 poznamy więcej szczegółów – dodał chief marketing officer w Square Enix John Heinecke.
Techland, niezależny producent gier, dystrybutor i globalny wydawca, powstał w 1991 roku. Firma zatrudnia ponad 400 osób w biurach w Warszawie, Wrocławiu i Ostrowie Wielkopolskim. Polska firma znana jest najbardziej z gier „Dead Island”, „Call of Juarez” oraz „Dying Light” i dodatku „Dying Light: The Following”. Łącznie marka „Dying Light” przyciągnęła ponad 16 mln graczy.