mweymsyj
Advertisement
PARTNER SERWISU
ltbrqrzt

Ten Square Games nie podjął decyzji ws. dywidendy, chce skupić się m.in. na M&A

Omawiane walory:

Zarząd Ten Square Games nie podjął decyzję w sprawie rekomendowania wypłaty dywidendy za 2019 r. i nie wyklucza pozostawienia środków w spółce, poinformował wiceprezes Arkadiusz Pernal.

ten, square, games, akcje, dywidenda, gaming

Ten Square Games nie podjął decyzji ws. dywidendy, chce skupić się m.in. na M&A

– Zarząd wcześniej rekomendował wypłatę dywidendy stanowiącej równowartość ok. 70% skonsolidowanego zysku netto. W obecnej sytuacji musimy powiedzieć wprost, że decyzja w sprawie wypłaty dywidendy nie została podjęta. Warto zauważyć, że każde odpowiedzialne spółki w obecnej sytuacji starają się zostawiać pieniądze w spółce. W maju będzie ostateczna decyzja walnego, ale w dzisiejszych czasach bezpieczeństwo finansowe jest bardzo istotne – powiedział Pernal podczas wideokonferencji.

W związku z rozwojem epidemii na świecie spółka notuje turbulencje na rynku reklamy.

– Widzimy wycofywanie budżetów reklamowych na platformach internetowych innych spółek i jest miejsce na naszą reklamę. Monitorujemy sytuację i staramy się wykorzystywać pewne okazje, ale robimy to bardzo ostrożnie. Dopiero, jak zobaczymy wyniki marca i kwietnia, wtedy będziemy mogli więcej powiedzieć, co się dzieje w tym segmencie i jakie są trendy – powiedział wiceprezes.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

– W tej chwili mamy 3 gry w soft launchu i prace nad nimi trwają. Poszerzamy zakres w soft launchu, z czasem także rozszerzymy na większą liczbę rynków, W 2020 r. chcemy, aby jeden doczekał się ‚globala’. Wskazana jest cierpliwość, ale za chwilę dołączy do nich 4 i 5 produkt. Jak na razie z tych 3 jesteśmy umiarkowanie zadowoleni – dodał Pernal.

Wcześniej spółka podała, że w IV kw. 2019 r. uruchomiła w fazie soft launch na Androidzie trzy nowe gry – dwie gry kobiece: „Flip This House” i „SoliTales” oraz nową grę myśliwską – „Hunting Clash”, bazującą na doświadczeniach outdoorowo-symulacyjnych i związanych z mechaniką gry „Fishing Clash”.

Wiceprezes przyznał także, że spółka pozostaje zainteresowana akwizycjami na rynku.

– Jesteśmy gotowi do akwizycji, ale czy to będą grupy projektowe czy spółki to jeszcze zobaczymy. Nie możemy jeszcze mówić o wartości potencjalnych przejęć. Na pewno nie ograniczamy się jedynie do rynku polskiego, choć możemy powiedzieć, że rynek europejski jest nam bliższy – dodał prezes.

Dodał, że w związku z epidemią spółka przygotowuje się do pakietu działań, który będzie składał się z kilkuelementowej strategii.

– Sens jest taki, aby pomagać, a mniej mówić. Będziemy z pewnością starać się pomóc szpitalom czy przychodniom, a także lokalnemu biznesowi – zapowiedział prezes.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Ten Square Games zwiększa zysk netto do 47,4 mln zł w I połowie 2025 roku

    Ten Square Games poprawiło wynik netto r/r, mimo spadku przychodów i niższych płatności w grach. Spółka wskazuje na efekty dyscypliny kosztowej i korzystne księgowania.

  • Ten Square Games udostępnił swoją trzecią grę łowiecką ‚Trophy Hunter’

    Ten Square Games (TSG) udostępnił na największych światowych rynkach grę "Trophy Hunter", opartą na modelu free-to-play z mikropłatnościami i reklamami typu rewarded video. Strategia rozwoju zakłada stopniowe rozbudowywanie tytułu w kolejnych okresach, czemu towarzyszyć będzie weryfikacja możliwości skalowania gry na rynku światowym.

  • Analiza Ten Square Games: Czy spółka odzyska zaufanie inwestorów?

    Po trudnym 2024 roku Ten Square Games stara się odbudować swoją pozycję i poprawić efektywność kluczowych produktów. Wyniki finansowe za I kwartał 2025 r. pokazują istotne zmiany – nie tylko w strategii pozyskiwania graczy, ale też w podejściu do kosztów, rozwoju nowych tytułów i komunikacji z rynkiem.

  • Ten Square Games miało 27,5 mln zł zysku netto w I kw. 2025 r.

    Ten Square Games odnotowało 27,49 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec 17,94 mln zł zysku rok wcześniej.

  • 4 ciekawe roszady na majowej liście top picks DM BOŚ

    W majowym raporcie analitycy DM BOŚ wprowadzili kilka zmian w gronie top picks. Kluczową nowością jest pojawienie się PKO BP na liście długich pozycji. Z zestawienia ulubionych spółek wypadły natomiast walory Santandera, Unimotu i CCC. Zmianie uległa także lista krótkich pozycji.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat