PARTNER SERWISU
nrymqwna

Ten Square Games oczekuje długoterminowych efektów inwestycji marketingowych

Omawiane walory:

Ten Square Games zdecydowanie zwiększył wydatki marketingowe i liczy, że inwestycja będzie zwracać się w długim terminie, poinformował COO spółki Arkadiusz Pernal. Ten Square Games planuje ponadto global launch nowych gier w II półroczu.

Ten,Square,Games,wyniki,2020

(Fot. Ten Square Games)

– W efekcie wirusa miało miejsce masowe wycofywanie budżetów marketingowych, np. firm turystycznych. My chcieliśmy przekuć tę sytuację na swoją korzyść. Wzrost wydatków marketingowych z naszej strony to bardzo logiczna konsekwencja sytuacji i najlepsza inwestycja. Już idą za tym przychody, które skoczyły w kwietniu. Fishing Clash w jeden kwartał został przeskalowany dwukrotnie. Wcześniej nawet byśmy o tym nie marzyli. Inwestycja będzie odzyskiwana będzie przez lata, a my będziemy odcinać kupon od momentu rynkowego – powiedział Pernal podczas wideokonferencji.

Jak zaznaczył, wydatki marketingowe realizowane są „w analityczny sposób” – spółka mierzy i prognozuje wydatki i efekty. W kwietniu emitent zainwestował w marketing kwotę ok. 20 mln zł, a w maju wydatki jeszcze wzrosły.

CFO spółki Magdalena Jurewicz dodała, że aktualnie firma zatrudnia ok. 230 osób. Ponadto otworzyła biuro w Warszawie, co ma się – według słów CFO – przełożyć również pozytywnie na wyniki. Warszawskie studio ma pracować nad nowym projektem. Szacunkowo Ten Square Games ma zatrudniać ok. 250 osób na koniec tego roku. Jurewicz zaznaczyła, że koszty są pod kontrolą, „nie ma większych niepokojów, a wszystko przekłada się na rekordowe zyski”.

– Liczymy, że kolejne miesiące również będą bardzo dobre – stwierdziła Jurewicz.

Jak wskazał zarząd, Ten Square Games realizuje łącznie 8 równoległych projektów.

CEO spółki Maciej Zużałek zaznaczył, że aktualne priorytety to praca nad rozwojem portfolio produktowego, reorganizacja firmy w celu polepszenia warunków pracy i poprawy efektywności, praca nad wejściem do Chin (spółka prowadzi dialog z partnerem i czeka na licencję).

– Trzy tytuły mamy w soft launch, a jeden w produkcji. W III/IV kwartale zakładamy global launch. Kolejnym priorytetem jest dywersyfikacja firmy. Warszawskie biuro będzie pracować nad nowym produktem. Szukamy nowych firm, które mogą dołączyć do naszej rodziny, nie na szybko, ale żeby zrobić ciekawe, strategiczne akwizycje z synergizm przychodowymi – powiedział CEO.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Ten Square Games zwiększa zysk netto do 47,4 mln zł w I połowie 2025 roku

    Ten Square Games poprawiło wynik netto r/r, mimo spadku przychodów i niższych płatności w grach. Spółka wskazuje na efekty dyscypliny kosztowej i korzystne księgowania.

  • Ten Square Games udostępnił swoją trzecią grę łowiecką ‚Trophy Hunter’

    Ten Square Games (TSG) udostępnił na największych światowych rynkach grę "Trophy Hunter", opartą na modelu free-to-play z mikropłatnościami i reklamami typu rewarded video. Strategia rozwoju zakłada stopniowe rozbudowywanie tytułu w kolejnych okresach, czemu towarzyszyć będzie weryfikacja możliwości skalowania gry na rynku światowym.

  • Analiza Ten Square Games: Czy spółka odzyska zaufanie inwestorów?

    Po trudnym 2024 roku Ten Square Games stara się odbudować swoją pozycję i poprawić efektywność kluczowych produktów. Wyniki finansowe za I kwartał 2025 r. pokazują istotne zmiany – nie tylko w strategii pozyskiwania graczy, ale też w podejściu do kosztów, rozwoju nowych tytułów i komunikacji z rynkiem.

  • Ten Square Games miało 27,5 mln zł zysku netto w I kw. 2025 r.

    Ten Square Games odnotowało 27,49 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec 17,94 mln zł zysku rok wcześniej.

  • 4 ciekawe roszady na majowej liście top picks DM BOŚ

    W majowym raporcie analitycy DM BOŚ wprowadzili kilka zmian w gronie top picks. Kluczową nowością jest pojawienie się PKO BP na liście długich pozycji. Z zestawienia ulubionych spółek wypadły natomiast walory Santandera, Unimotu i CCC. Zmianie uległa także lista krótkich pozycji.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat