Zarząd Torpolu zarekomendował akcjonariuszom wypłatę dywidendy z zysku za 2021 r. w wysokości 68,91 mln zł, co oznacza 3 zł na akcję.
Torpol rekomenduje wypłatę 3 zł dywidendy na akcję z zysku za 2021 r.
– Zarząd spółki rekomenduje, aby zysk za rok obrotowy 2021 rok w wysokości 75 622 779,64 zł przeznaczyć na:
– wypłatę dywidendy w wysokości 68 910 000 zł, tj. 3 zł na akcję,
– zasilenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych kwotą 700 000 zł,
– zwiększenie kapitału rezerwowego kwotą 6 012 779,64 zł – czytamy w komunikacie.
Jednocześnie zarząd spółki zarekomendował, aby dzień dywidendy był wyznaczony na 15 lipca 2022 roku, a dzień wypłaty dywidendy na 29 lipca 2022 roku.
Torpol specjalizuje się w budowie oraz modernizacji stacji, linii i szlaków kolejowych oraz linii tramwajowych. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 121,42 mln zł w 2021 r.
Początek tygodnia upływa pod znakiem odreagowania piątkowej dużej przeceny na giełdowych bankach. W centrum uwagi są również spółki wynikowe. Szeroki rynek czeka natomiast na impulsy z USA. Rano nastroje na GPW lekko poprawiają również dobre dane z polskiej gospodarki.
TORPOL zakończył pierwsze półrocze 2025 roku z wyższym zyskiem netto i przychodami niż rok wcześniej – wynika ze wstępnych danych opublikowanych przez spółkę. W poniedziałek rano akcje budowlanej firmy drożeją o ponad 3 proc.
Sezon wyników za II kwartał wśród spółek realizujących kontrakty dla sektora publicznego w obszarze infrastruktury transportowej, energetycznej i kolejowej zapowiada się niezwykle ciekawie. Analitycy Domu Maklerskiego BDM sprawdzili co mogą zaprezentować w tym roku TORPOL, ZUE i Elektrotim.
Najnowsza odsłona portfela BM BNP Paribas przyniosła jedną zmianę. W lipcu analitycy zrezygnowali z akcji TORPOLu na rzecz innego reprezentanta branży budowlanej.
TORPOL podpisał umowę na budowę linii kolejowej łączącej stację Police z Portem Morskim Police. Wartość kontraktu to 163,9 mln zł. Inwestycja będzie realizowana na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych oraz Zarządu Morskiego Portu Police.
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
×
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.