
Piotr Gamracy – prezes zarządu Vivid Games.
– Zdecydowaliśmy się na ofertę litewskiego funduszu, ponieważ jest w stanie szybko dostarczyć nam środki niezbędne do dalszego rozwoju Real Boxing 3, zapewnić nam bezpieczeństwo finansowe w przyszłości oraz wesprzeć nas w budowaniu globalnej marki Real Boxing. Fundusz, poprzez spółki portfelowe, posiada doświadczenie we wprowadzaniu produktów na półki sklepowe w Europie. Chcielibyśmy z tego skorzystać i budować markę Real Boxing jako obecną zarówno w świecie cyfrowym jak i w ofercie produktów i usług offline. Po dopełnieniu wszystkich formalności skupimy się na aktualizacji roadmapy i szybkim Soft-Launch Real Boxing 3. O szczegółach będziemy informowali na bieżąco – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.
– Przeprowadzenie emisji publicznej w obecnych warunkach rynkowych i przy dotychczasowej strukturze akcjonariatu nie było możliwe. Cena emisyjna uwzględnia tę specyfikę. Jestem przekonany, że pozyskanie solidnego inwestora jest szansą dla spółki na skupienie się na realizacji ambitnych celów, które w przyszłości przełożą się na wzrost jej wartości – dodaje Gamracy.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.