
(Fot. Vivid Games)
– Skonsolidowany zysk netto za rok 2019 spodziewany jest na poziomie 0,56 mln zł. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za rok 2019 spodziewane są na poziomie 12,33 mln zł – czytamy w komunikacie.
Spółka zastrzegła, że raport zawiera dane wstępne, które mogą różnić się od danych ostatecznych. Ostateczna informacja o wyniku oraz przychodach ze sprzedaży zostanie zamieszczona w skonsolidowanym raporcie rocznym za rok 2019.
W 2019 rok gry studia pobrano ponad 25 mln razy. W IV kwartale 2019 roku spółka wydała „Zombie Blast Crew”, oraz 6 gier casual – „Fly Sky High”, „Crash Drivers”, „Idle Fish Aquarium”, „Bullet Craft” i ‚”Calm Colors”.
I kwartał 2020 roku zapowiada się dla Vivid Games pracowicie. Spółka wyda dużo nowych gier kategorii Idle: strategiczną grę RPG o tematyce fantasy – „Gear of Heroes” (przesunięta z grudnia), strategiczną grę rozwoju miasta – „Skyward City”, strategiczną grę o rozwoju eco-farmy – „Juice Farm”, manager hotelu dla zwierząt – „Pets Hotel” oraz „Neon Bliss” – artystycznego puzzlera polegającego na rysowaniu neonów – kontynuację gry z 2012 roku.
– Jak podawaliśmy w prognozach, w 2019 roku zamierzamy wyjść na plus na wyniku netto, a 2020 rok zakończyć z 3 mln zysku. Posiadamy wartościowe, szybko zwiększające się portfolio gier, które monetyzujemy coraz wydajniej dodając do przychodów nowe platformy sprzętowe. W 2020 roku zamierzamy zwiększyć portfolio gier mobilnych o 15 tytułów, a 10 gier, w tym największe nasze hity: „Real Boxing 2”, „Mayhem Combat” i „Godfire: Rise of Prometheus” trafią również na Nintendo Switch. Wierzymy, że zamierzone prognozy zostaną osiągnięte – mówił prezes Remigiusz Kościelny w rozmowie z ISBnews.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.