W samym 2016 roku grupa CD Projekt wydała blisko 56 mln zł na prowadzone projekty. Jednocześnie finansując na największą skalę w dotychczasowej historii spółki produkcje nowych tytułów – Cyberpunk, Gwint oraz wydanego w 2016 roku dodatku Serca z Kamienia – grupa wykazała 204 mln zł dodatnich przepływów pieniężnych.
– Cały czas nie zwalniamy tempa – rozwijamy z pełną mocą Gwinta, który przybliża nas do ustabilizowania wyników pomiędzy premierami dużych tytułów. GOG Galaxy otwiera przed nami perspektywy związane z grami multiplayer. Ciężko pracujemy nad naszym następnym dużym tytułem – grą Cyberpunk 2077, który już teraz tworzy rekordowa dla naszego studia liczba deweloperów. Jesteśmy podekscytowani tym, co chcemy osiągnąć w najbliższych latach – napisał Kiciński w liście do akcjonariuszy.
CD Projekt zamierza uruchomić publiczną betę gry Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana na wiosnę.
– Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana – publiczna beta – wiosna 2017 – napisała spółka w prezentacji wynikowej.
Prezes Adam Kiciński zapowiedział ponadto w liście do akcjonariuszy dalsze zwiększanie liczby kart i trybów gry oraz współtworzony przez zespół Wiedźmina 3 tryb single player w grze Gwint. Liczy na perspektywiczny rynek chiński.