
(Fot. spółka)
Stworzona przez studio Spokko gra zadebiutowała 21 lipca. Choć na astarcie nie obyło się bez problemów, obecnie gra działa jak należy i szybko zyskuje popularność. Jak poinformował Radek Grabowski, Lead PR Manager CD Projektu grę pobrano już ponad 1 mln razy w sklepie Google, a warto zaznaczyć, że gra jest też dostępna w Apple Store.
1M+ installs of The Witcher: Monster Slayer on Google Play. ? Thank you and much love, Witchers! ? pic.twitter.com/F8D6iLUcT3
— Radek (@gamebowski) July 29, 2021
Odpowiedź CD projektu na sukces Pokemon GO zebrała już w sklepie Google ponad 36 tys. recenzji, a średnia ocen wynosi obecnie 4,2/5. Gracze chwalą ciekawy system questów, projekty potworów, poziom trudności. Z wad wymieniane są optymalizacja, system mikropłatności oraz brak kooperacji z innymi graczami
W The Witcher: Monster Slayer gracze wcielają się w stworzonego przez siebie wiedźmina mierząc się z potworami, które nałożone zostały na najbliższą okolicę. Gra zawiera kampanię fabularną, a gracze będą wchodzić w interakcje z sprzedawcami i innymi postaciami niezależnymi.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED – deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG – globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria „Wiedźmin” oraz najnowsza superprodukcja „Cyberpunk 2077”.