– Rozpoczynamy testy Ultimate Fishing Simulator 2019. Chcemy sprawdzić, jak tytuł zostanie przyjęty przez graczy na wybranych rynkach, i odpowiednio go dopracować. Przy tworzeniu tytułu korzystamy z naszych doświadczeń zdobytych podczas produkcji Car Mechanic Simulator 2018 w wersji mobilnej. Wiedza ta pozwoli nam właściwie zoptymalizować monetyzację w grze i maksymalnie wykorzystać potencjał instalacji przez graczy – powiedział prezes Piotr Wątrucki.
Wersja „Ultimate Fishing Simulator” na komputery stacjonarne i konsole zadebiutowała 30 sierpnia 2018 roku. Tytuł powstał we współpracy wydawcy Ultimate Games i producenta Bit Golem. Gra spotkała się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem przez graczy. Mobilna wersja tytułu została pobrana przez ponad 4 mln użytkowników, przypomniano.
– Zdecydowaliśmy się na stworzenie kolejnej wersji Ultimate Fishing Simulator, ponieważ jest to gra z ogromnym potencjałem, który można jeszcze bardziej rozwinąć. Do nowej wersji wprowadziliśmy wiele zmian, m.in. dodaliśmy system paczek z kartami, dzięki którym gracze będą mogli kolekcjonować sprzęt wędkarski. Posiadamy osobny zespół dedykowany produkcjom mobilnym, w którym pracują doświadczone osoby specjalizujące się w grach na iOS i Android, co z pewnością pomoże jak najlepiej dopracować nowy tytuł – dodał Wątrucki.
ECC Games to studio deweloperskie z Warszawy, które zajmuje się tworzeniem gier na platformy mobilne oraz PC. Na swoim koncie mają m.in. „Car Mechanic Simulator” w wersji dla iOS i Androida. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w lutym 2019 r.