
Fot. spółka
SumSub to platforma weryfikacji tożsamości oparta na technologii sztucznej inteligencji. Dzięki niej Gamivo może automatycznie weryfikować dane klientów, co usprawnia procesy sprzedażowe oraz poprawia ich efektywność. W ramach wdrożenia nowej funkcjonalności SumSub, tożsamość użytkowników może być weryfikowana za pomocą szeregu sposobów, w tym dokumentów czy danych biometrycznych. System jest w stanie wykryć próby oszustwa, a także osoby niepełnoletnie lub objęte sankcjami. Co istotne, automatyczna weryfikacja jest także wygodna dla klientów, gdyż odbywa się w czasie rzeczywistym i pozwala na szybsze oraz łatwiejsze dokonywanie transakcji.
– Wdrażając automatyczną weryfikację tożsamości klientów, Gamivo stawia na jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa transakcji. SumSub pozwala na szybką i efektywną weryfikację tożsamości, co jest niezwykle ważne w przypadku branży e-commerce. Wprowadzenie tej funkcjonalności pozwala nam również na uniknięcie oszustw oraz minimalizację ryzyka związanego z nieuprawnionymi transakcjami – komentuje Rafał Łowiński, Head of Support w Gamivo.
Wdrożenie narzędzia SumSub wpisuje się w plany rozwoju Gamivo i zwiększania poziomu automatyzacji platformy. Spółka stale dąży do usprawnienia procesów sprzedażowych oraz zapewnienia bezpieczeństwa swoim klientom, a wdrożenie automatycznej weryfikacji tożsamości jest kolejnym krokiem w tym kierunku.
– Ubiegły rok pokazał, że kierunek rozwoju, który obraliśmy przynosi wymierne efekty. W samym 2022 roku Gamivo odnotowało ponad 44,2 mln przychodów, co oznacza wzrost o 11 proc. r/r i zysk netto na poziomie blisko 7,1 mln zł, co daje wzrost o 115 proc. Dalej intensywnie pracujemy i już teraz widzimy, że jesteśmy na dobrej drodze, żeby poprawić osiągnięcia z ubiegłego roku – dodaje Rafał Łowiński.
Pierwszy kwartał zapowiada się dla Gamivo bardzo obiecująco. Wpływ na to ma zarówno bardzo udana premiera Hogwarts Legacy, która okazała się ogólnoświatowym hitem, jak i szereg innych działań. Warto tu wspomnieć m.in. o optymalizacji akcji marketingowych zakładającej skupienie się na dochodowych produktach, efektywnych działaniach w mediach społecznościowych, skutecznych kampaniach mailingowych oraz owocnych partnerstwach z twórcami treści dla graczy. Gamivo dużo uwagi poświęca także rozwojowi platformy pod kątem wygody klienta. Przykładem tego jest właśnie wdrożenie weryfikacji poprzez SumSub a także inne zaprezentowane niedawno udogodnienie, czyli tłumaczenie wszystkich pojawiających się w serwisie treści na każdy z ośmiu dostępnych na Gamivo.com języków.
Gamivo to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół osób z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.